şu an 25 im. Bence 27-28 en güzel yıllar😊
Kaç yaşındasınız ve hangi yaşlar sizce en güzel yıllar?
Kaç yaşındasınız ve hangi yaşlar sizce en güzel yıllar?
18 yaşındayım, en güzel yaşlar 5-6 civarı. O yaşlarda istediğin her şeyi merak edebiliyorsun ve keşfetmene izin var. Büyüdükçe sana verilen izin ve harcanan zaman azalıyor çünkü.
Bir hata yaptığında daha çok kızılıyor, birini üzünce fazla tepki alabiliyorsun. Ama 5 yaşında birine vursan da kimse sana bağıramıyor ๑
Cevap
18Cevap
24 yaşındayım. En güzel yaşların ise 19 ile 25 arası olduğunu düşünüyorum. Gerisi çok da sevilecek bir yanı yok bana göre.
yaş 37 😏
en güzel yıllar bence üniversite yılları
sorunmluluk yok, arkadaş ortamı bol bol gezmek eğlenmek 😁
okul bitince iş hayatina girince kölelik başlıyor
30'a merdiven dayadık. 25 yaşında olmayı isterdim ya.
ben 30 yaşındayım ve en güzeli 30-40 arası diye düşünüyorum
42'ye girmek üzereyim 32 yaşından sonra sarmadı her geçen gün bir önceki günü arıyorum.
19-20 arası gayet hoş yaşlarımdı. Bundan soneaki yılları da buna eklemek isterim
Şu an 24üm ama şimdiye kadar en mutlu olduğum yaş 21di
Valla hepiniz bulunduğunuz yaşın kıymetini bilin.25 olmak için sanırım 500 bin verirdim 🤗
21 im en su ana kadar iyiydi devami nasil olur bilemem
Her yaş güzeldir yaşamasını bilene
26yım bence hepsi çok güzel
29 yaşındayım. Bence en güzel yaşlar 17
27 . Bence en güzel çocukluk yaşlarımdı
En guzel yaslar 15-18 arası
22 yaşımdayım okuyorum yani çalışmaya başlasam her şey daha güzel olucak gibi geliyor nedensee
19 yaşındayım, 16-18 yaş güzeldi
37 yaşındayım.
20-28 yaş aralığım süper geçti.
32, evet 25 - 30 arasi guzel
27 yaşlanmış olacaksın neresi guzel
19/ 23 26 araligi bence
En guzel yaş bence 15/16 saf temiz masum eylenceli
20 yasindayim dogmadan onceki zamanlar guzeldih
25 yaşındayım. Bence en güzel yaş 17'ydi. :/
20-23 arası prime dönemimdi
Yaş 30 oldu keşke 18 olsa
En güzel 23.24
18..
21 yaşındayım bu yaşlar
28'im. 19-24 arası iyiydi
Her yaşın güzelliği vardır evladım
22 güzeldi
22 yim
23 benim ama
24
20-21
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?