Kendi Kendine Karşında Biri Varmış Gibi Konuşmak (Uzun)?

3 yıldırlı var. Kendi kendime karşımda biri varmış gibi konuşuyorum. Tanıdığım biri olsun, akrabam falan olsun, hocalar olsun, sınıfım olsun, gelecekteki istediğim konumda yaptığım bir konuşma olsun vs vs. Ve hep kendi hakkımda konuşuyorum ama ego falan değil kendimden bahsediyorum, fikirlerimden bahsediyorum. Nadiren karşımdaki kişi (ler) cevap veriyor. Müzik dinlerken, çamaşır katlarken, banyo yaparken, dışarıdayken falan yani olmadık yerlerde oluyor. Güleceksem gerçekten gülüyorum, ağlayacaksam gerçekten ağlıyorum yani duyguları o an yaşıyorum. 2 tane sadece sıradan öyle aman aman bir yakınlık hissetmediğim arkadaşım var. Yalnız bir insanım ve herkesle sohbet edemiyorum. Şüpheci bir özelliğim var sanırım, 3 yıldır (evet aynı yıl) arkadaşlarımın beni sevmediğini ve benim arkamdan konuştuğu hakkında şüphelendim. (Şu an yok şükür) Yaşadığım başka şeylerde var, mesela küçükken annemden baya kötü dayak yerdim sürekli beni döverdi (detay vermeyecegim), babamın zamanında bir iki ahlaksızlığını görmüştüm ve 3 yıl boyunca da (2 yılı olayla çakışıyor) ondan baya korkmuştum (ölmeyi istiyordum o noktaya gelmiştim) Depresyona girmiştim bir ara 5 Ay sürmüştü. Sürekli ağlıyor, ölmek istiyordum. Canım çok acıyordu ve 20 kilo vermiştim 5 ayda ama sağlıksızdı önemli olan o. Zaten kendi kendime konuşmamda depresyondan 8-9 ay önce başlamıştı. Yakın zamanlarda da (3- 4 ay belki daha az) ara ara aniden başımı çevirirken böyle halüsinasyon tarzı şeyler görüyordum. Genellikle ufak siyah karartı falan. Bir keresinde okulda başımı çevirirken sarı mavi olan voleybol topunu küp şeklinde (evet 3 boyutlu) gördüm. Ayrıca okuldayken duvarın içinden sanki ağır bir şekilde su akıyormuş gibi bir ses duymuştum. Şimdi yok ama çok çok nadiren oluyor. Bu kadar anlattım çünkü belki psikolojik olarak olabilir dedim ve yuu yazmasam da olurmuş. Tabi bendeki kadar değil ama yaşayan var mı?

Dipnot: Paylaşmak için bir nedenim kalmadı, kendi kendime teşhisi bile koyabilirim hâle bak, ölmüşüm ağlayanım yok hdksufjfkrjdlskrjsnrj yine de paylaşacağım. Fikri olan varsa yazsın lütfen
Kendi Kendine Karşında Biri Varmış Gibi Konuşmak (Uzun)?
Cevapla