Enerjik, konuşkan, neşeli insanların hemen hepsini neden antipatik buluyorum?

Bu uzun zamandır böyle. İnsanları gözlemlediğimde bazılarına hemen "itici" yaftası koyuyorum. Bakıyorum bu seçtiklerimin de hepsi birbirleriyle ortak özelliklerde.

Sanırım bende mutlu, çok hopidik hopidik ve başarılı insanlara karşı bir çekememezlik mi var çözemedim?

Ama bunu aşamıyorum. Sonradan konuşunca o kişiyi seviyorum önyargılarım kırılıyor belki, ama huyum aynı devam ediyor.
Enerjik, konuşkan, neşeli insanların hemen hepsini neden antipatik buluyorum?
Cevapla