Ya beni neden kimse sevmiyor. yani tanımadığım birileri bile olsa böyle bana hemen posta koyuyor hemen. niye böyle oluyo ki?

Yani mesela konuşmaya çalışıyorum tersliyolar ya da ne biliyim umursamıyolar hep arkadaşlarımla konuşmaya çalışıyolar. Niye böyle oluyor
Ya beni neden kimse sevmiyor. yani tanımadığım birileri bile olsa böyle bana hemen posta koyuyor hemen. niye böyle oluyo ki?
Cevapla