Biz bu minnoşla bitik bir ruh halindeyiz, hiç bu kadar güçsüz hissetmemiştik :/ Azrail her an canımızı almaya gelebilir 
Ruhumuza Fatiha okuyun


Tam şu an da çok kötü hissediyorum bu duygular ne zaman geçer nasıl mutlu olurum bilmiyorum oturup ağlamak istiyorum olmuyor bir acayip bir durumun içindeyim. Bunları yaşayacak kadar kötü biri miydim sanmıyorum ama Allah sevdiği kulunu çok sınıyor.
Bugün bir söz okudum içimde güller açtı ❤️
Kaktüse bile çiçek açtıran Allah senin gönlünde mi çiçek açtıramayacak...
Bu söz beni de motive etti sanki
Biraz huzursuz
Cevap
19Cevap
Bu seni hiç alakadar etmez... Ama kediye düştüm minnoş 😥
Dişi değil dkdkd
kedime ye diye ağzına attığım hamsi canlanmış gibi 😂🤣
Yorgun ve uykulu. Haliyle modum bir hayli düşük.
Yorgun, argın, bitkin
kedinin göbeği var mı
Yok benim kedim fit
Fit daha iyi
Zevkler ve renkler tartışılmaz diye bir gerçek var
Başım dönüyor sjkf
Beni de alın:/
Gel ama önce sana ne diyeni al
Aferin
Size gelince bana da yollayin.
Tabi
güzel bir kadınla birlikte olmak
Olur o da bir gün
oluyor da şimdi olsun istedim, onu minnoş minnoş seveyim :)
Olunca minnoş minnoş seversin olana kadar bir kedi sahiplen dkdk
var var onda sorun yok :)
her kadın değil ama
Derde bak :D Varsa ne güzel
dert edinmek isteyen dert çok, güzel bakmak lazım :)
Yoğun bir günün sonunda, oldukça yorgun.
Yorgunluk var birazcık
Kötü hissediyorum biraz..
Bitmiş, düşüneceli, yorgun.
kotu hissediyorum
Ona da şükür
Mermi gibiyim deler geçerim
Hasta ve halsiz
Ehh işte
Mutsuz
Kötü
Yorgun 😒
Çok yorgun
Tok keyifli
Yorgun bitkin muhteşem nasıl ama 🚬
Butun kediler
Kötüyük
Yorgun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?