Bu duygu yükümün ne kadar ağır olduğuna ve o anki ruh halime bağlı. Yapacağım şeyler tamamen değişiyor. Bazen yatağımda uzanıp müzik dinlemek iyi gelirken, bazen duşa girip dakikalarca suyun altında durmak iyi geliyor. Bazen balkona çıkıp gökyüzünü izlemek, bazen tek başıma yürüyüşe çıkıp temiz hava almak ve hiçbir şey düşünmemeye çalışmak istiyorum. Bazen ise hiçbir şey yapmayıp uyumayı tercih ediyorum. Yani bu tamamen o ana bağlı olarak gelişen bir durum. Şunu kesinlikle yaparım diyemem.
Duygunun ne olduğuna bağlı, üzüntü olarak ele alıyorum o halde. Yalnız kalıp bir süre düşünürüm ya da düşünmem bilmiyorum o an sadece gözüm bir yere takılır ve ‘şu durumda ne düşünmem gerekiyor?’ diye kendime sorarım. Sonrası stres, mide ağrıları ve sinirden ağlamalar falan diye gidiyor..
Arabeske bağlarım güllü felan dinlerim biraz ağlarım yüklüyüm çünkü depo dolmuş boşaltmam lazım zehri akıtmalıyım ağlayarak. Sonra biraz yatarım yatarak arabesk dinleyip ağlarım ah çok yıkıkca bir hareket nalet olmasın. Her neyse ben ağlamaktan gocunmam beni bu konuma getirenler utansın. "Ben güzelim sen ağla" hesabı ertesi güne nasıl ayılıyorsam yine erte günde acım hafifler yoluma devam ederim hayat devam ediy yani halay felan çekerim ertessi gün neyse kaçtım ben çauv💃
Benim direkt hiraizerdüş aç kulaklıkları tak ve yatağa geç. O şekilde bir süre sonra uyuyorum zaten. Evet dertlerim , sıkıntılarım geçmiş olmuyor ama hafiflediğimi hissediyorum. Bana baya iyi geliyor 🍂
Duygu yoğunluğumu yani yükümü atmak için kesinlikle yürüyüş yaparım böyle zamanlarda. Enerjimi atınca sanki üzerimdeki yükler de hafifliyor gibi hissediyorum.
Bütün işleri bitirip yatağıma geçip yorganı kafama kadsr çekip yastığı suratıma bastırıp hıçkıra hıçkıra ağlamak sonra sakinleşince hiçbir şey olmamış gibi hayata devam 😆😆
Neden utandin ki.. o kadar kadinin arasina yazman cok iyi olmuş işte, farki gorsunler fena mı.. Keske tum kadınlar erkeklerin dilinden erkekler de kadinlarinkinden anlayabilseydi