Güçlü bir insan değilim çok özgüvensizim o zaman Allah beni yarattı?

Gelmişim 20 yaşına Hala baskı şiddet görüyorum.
Daha universiteye bile başlamadım.
Arkadaşlarım gibi güzel spesifik konuşamıyorum.
Özgüvensiz ve hiç bir şeye yaramıyorum. Evde kaldıkça aklıma kotu syler geliyor.
Madem boyleydi ben neden geldim. Ne işe yarıyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Güçlü bir insan değilim çok özgüvensizim o zaman Allah beni yarattı?## GUNCEL
Güçlü bir insan değilim çok özgüvensizim o zaman Allah beni yarattı?
Cevapla