DUYGU DURUM BOZUKLUĞU PSİKOLOJİK RAHATSIZLIKLAR?

Arkadaşlar lafı pek uzatmicam bu konuda bir şeyler yaşamış ya da Bi'Bilen şahit olan varsa yardımcı olsun lütfen ben geçen sene intihara kalkıştım 3 defa bi nedeni yok hayatı sevmiyorum insanları da sevmem erkek arkadaşımdan ayrıldım dengesiz ruhhalim yüzünden ama ona hala takıntılıyım o ayrı üni tercihi yaptım gitmek istemedim dondurdum psikoloji kazanmıştım bu arada her neyse derhaneye yazıldım istemedim bıraktım 2 haftada dedim ben işe girip çalışıcam o da 2 gün sürdü polis mi olsam dedim akademi için kursa gittim o da 1 hafta sürdü yapmak istemedim sonra dedim dondurmuştum okulu ben en iyisi gidiyim gittim orada da derslere odaklanamadım her gittiğim yerde bi olay olur her neyse 1 ay sonra okulu bıraktım aniden fikir değişitiriyorum insan içine çıkmaktan nefret ederim kendi kurduğum hayal dünyam vardır kimseyede konusunu bahsetmem zihnim aniden fikir değiştirir bi anda güler ağlarım öfke krizleri yaşıyorum söylenen her söz batıyor herkesi hayatımdan çıkartıyorum kendimi bile atıcamda atamıyorum çok hızlı konuşup konudan konuya atlarım her şey çok saçma anlamıyorum bazen yaşıyor muyuz her şey rüya mı diyorum her neyse benim neyim var şüpheleniyorum ama psikoloğa gitmeye korkuyorum biraz da her şeyi anlatsam beni yatırırlar diye napıcam ben
Güncellemeler
+1 yıl
He bu arada intiharlarımda beni deli sanmasınlar diye hep bi yalan uydurdum ilk ikisi ilaçlarlaydı zehirlendim dedim bi şekilde ört bas edildi 3. Balkondan atladım uyku sersemiydim görmedim dedim çokta iyi sıyrılırım her olaydan
DUYGU DURUM BOZUKLUĞU PSİKOLOJİK RAHATSIZLIKLAR?
Cevapla