Durduk yere depresyona girdim, mevsimsel depresyon varmış ondan mıdır?

Bi aydır falan depresyondayım sorunum yok ama hiç bir şey yapmak istemiyorum arkadaşlarımla bile konuşasım yok mevsimsel depresyondan mıdır acaba havalar iyi olunca düzelir miyim?
Durduk yere depresyona girdim, mevsimsel depresyon varmış ondan mıdır?
Cevapla