İlişkide kıskançlığı doğru bulmuyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?

Bir insan sürekli kıskanıyorsa bu güvensizlikten geliyordur kanımca. Gerçekten güvenen insanın kolay kolay kıskançlık yaşayacağını düşünmüyorum. Fikrinizi merak ediyorum.-
İlişkide kıskançlığı doğru bulmuyorum. Siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla