Aklıma saçma sa lak şeyler geliyor. ya da Kendi kendime konuşuyorum. Garip garip danslar ediyorum bunu yapanlara selam olsun🤭
Yakışıklılar güzeller hadi
Yakışıklılar güzeller hadi
Kendi kendime konuşuyorum bunu sık yaparım terapi gibi.
Saçma şeyler geliyor elbet ama dans etmem sevmiyorum.
Sen eski üyelerden değil miydin yaa🤔
Deşifre olduk ya😂
Knk şimdi yeni ergenler dolu eskiden daha komikti burası 😂
Bende çok ender giriyorum kesmiyor eskiden kafa insanlar vardı ya da ben yaşlandım.
Düşünsene 24 yaşında KS ile tanıştım şimdi 32 olacağım
Aga beee bende İlk 2016 üye olmuştum. Şimdi 2 yıldır yoktum burada dediğin gibi kafa insanlar kalmadı. Banada bazen sıkıcı geliyor bura
Senide tanisaydik iyiydi
Cevap
4Cevap
Bos olduğumda degilde yemek yaparken veya bulasiklari hallederken durup dans ediyorum
Bu yumurtalar dan hangi si daha büyük , babam böyle pasta yapmayi nerden öğrendi. Gibi sorular mi geliyor aklina
O zaman ne diyelim. Aleykümselam. Benden de selam.
Iste kitap oku boşta kalınca
Saçma şeyler düşünmem
Bu sene mezuna kalınca bende öyle oldum
Evettt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?