İyi insanların hala var olduğuna inanıyor musunuz?

Benim buna olan inancım bitti. Bu sitede bile goruyoruz o kadar vahim ki durum bu da hayata olan bakıs acımı değistiriyor. Umarım benim gibi olan insanlar vardır ve karsima boyleleri denk gelir en kotusu ise kendini iyi kamufule edebilenler. Yazık gercekten. Ve son olarak;
Yüz kere yere düşmüs olayım baskalarına çelme takan biri olmayacağım. Ben kazanan değil insan olmak istiyorum.
Güncellemeler
+1 yıl
Amacım kimseyi yargılamak değil aslında ama resmen kotulugu oyle umarsizca yapanlara sahit oldum ki yani bende nasıl nasıl olabilir boyle bir sey demeye itti acikcasi ve biraz duygusalım sanırım bu aralar degerli gorusler icin tesekkurler
İyi insanların hala var olduğuna inanıyor musunuz?
Cevapla