Kendini hangi olayda görmek istemezsin? Asla dahili olmak istemeyeceğin bir olay var mı?


İhanete uğramak. Böyle bir olayın içinde bulunmayı hiç istemem. Düşünsene birisine güveniyorsun, her şeyini veriyorsun ve o sonra gelip sana ihanet ediyor. Bu çok iğrenç bir durum.
Yapmadığım hatta aklımın ucundan bile geçmemiş şeylerle suçlanmak da istemem.
Cevap
4Cevap
Valla kendimi topa tutulurken bulmayı hiç istemiyorum, başımdan aşağı kaynar sular dökülüyor.
Dönüşü olmayan hata yaptığımda ya da öyle durumlarda olmak istemezdim.
Gereksiz tartışmaların içinde asla görmek istemem. 😄
Değişir bu sebepler olayına göre tabi bi kaç tanesini allah göstermesin
Nükler tesis teknisyeninin eyvah dediği bir an ya da ortamda olmak istemezdim.
Kavga ve kaosun içinde.
Toksik bi ilişki mesela
İhanete uğramak sanırım. Ve yapmadığım bir şey için suçlanmak.
Hiç bir olayın içinde olmak istemem uzak dursun
Tocsix ilişki içerisinde bulunmak istemem
İki kızın tartışmasına..
Hiç bir olayın içinde
ihanet ve birinin ölümü
Haksızlık olan yerde
cinayet mahalinde
Huzurumu bozacak her olay.
Kötü olan her şey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?