Onlarca kızla yatan bir erkek neden bir birliktelik yaşayan kıza o. damgası vurur ve neden her yere yayarlar bu durumu?

Bakın kendim için demiyorum ben daha bir erkekle el ele dahi tutuşmuş değilim ama hemcinslerimin yaşadığı bu durum zoruma gidiyor. orada burada neden erkeğin gevşekliği değilde kızın gevşek oluşu konuşuluyor? Okulda şurda burada neden biriyle yatan erkek kötü olmuyor da o kız kötü oluyor? Hemen bir damga vuruluyor ve her yere yayılıyor bu durum?
Onlarca kızla yatan bir erkek neden bir birliktelik yaşayan kıza o. damgası vurur ve neden her yere yayarlar bu durumu?
Cevapla