Okadar yalnızım ki bu beni üzmüyor alıştım ama normal değil ne yapmalıyım?

Yani 6-7 yıldır hiç birileriyle görüşmedim arkadaş olarak hep yalnızım çok uzun bir süre değil mi 23 yaşındayım hala annemden pek başkası yok çok denedim ama bir türlü olmadı ne yapayım
Okadar yalnızım ki bu beni üzmüyor alıştım ama normal değil ne yapmalıyım?
Cevapla