Elinden geleni yaptın ama olmadı ne yaparsın?

Elinden geleni yaptın ama olmadı ne yaparsın?


Olmadı

ne yapsam olmadı
boşa koydum olmadı
doluya koydum olmadı..
Ben ne yaptıysam olmadı
Artık zorlamıyorum bende..
Olmuyorsa olmuyor

Bazen hayatta bazı şeyler bizim ne kadar istersek isteyelim hatta çabalayalım olmuyor olmadığı gibide bu durum bir süre sonra kronikleşiyor ve insanın stres oranını artıyor bir şeyi delicesine istemek ve onu elde etmek çabalamak ve sonuçta hüsrana uğramak

Sonra yine denemek aynı şeyi yine aynı şekilde sonuç kötü olursa bu durumda ısrarcı olmalı mı insan yoksa artık olmayacağını anlamalı ve vaz mı geçmeli?

sahi sen ne yapıyorsun?
#DengesizBirAdam
Elinden geleni yaptın ama olmadı ne yaparsın?
Cevapla