Gördüğünde böyle dakikalarca baktığın ve gözünü alamadığın bir şey var mı? Misal benim eski yapılar var öyle baktığım, birde yaşlı tontik, el ele, kol kola bir çift gördüğümde hayranlıkla bakakalıyorum veya geceleri oturup ay'ı saatlerce izleyebilirim, fazla huzur veriyor. Yeteri kadar örnek verdiğimi düşünüyorum.👀
Soru çok iyi ya! Ben ay'a bakmaktan çok zek alıyorum insanın baktıkca bakası geliyor bir bakmaya başladığımda ay bütün görkemi ve şatafatıyla beni kendine hapsediyor. Beni kendine çektikce çekiyor bir başladım mı dakikalarca hatta saatlerce ay'ı izleyebilirim ay'a baktığımda kendimde bir güç buluyorum adeta ışığı beni büyülüyor. Kendisine hayran bıraktırıyor hipnoz oluyorum adeta sanki. Kendimi ay da buluyorum bile diyebilirim. Benim için ay'ın derin ve özel bir yeri var. 🌙
Ahh kavun en sevdiğim tabikide keserim bal gibi tatlı olanlarından hemde😂😂valla çok canım istemişti. Hamileyken kışın ortasında eve gidiyoruz taksiye bindik kavun kokuyor mis gibi araba kokusu ama ahh ben nir bir aş ermeye başladım 😭😭tabi yok artık her yerde kavunlu sakız aradılar. Onla kendimi kandırdım. Bak kavun dedin neler geldi aklıma 🤦♀️🤦♀️😬
Yemin ederim şu an bende o durumdayım nasıl canım istedi 🤦♀️🤦♀️😭😭kavun delisiyim. Yoo ben karpuz dedim sen niye kavun dedin😡😡helva işine dönecek buda😳😳😂
Ben bir kedinin güzelliğine vurulurum. Sanırım hayvanlara bakmaya doyamıyorum, onların videolarını izlemek, varlıklarının ne denli bir mucize olduğunu anlamaya çalışmak daha bi huzur veren duygu..
Güzel olan her şeye bakmayı seviyorum. Bebeklere saatlerce bakmayı, o kokuyu içime çekmeyi çok seviyorum. Türkan Şoray'a upuzun bakabilirim, güzel bir çiçeğe upuzun bakabilirim. Hoşuma giden, baktıkça beni mutlu eden nesnelere, kişilere bakıyorum. Bazen de sevdiğim kişilere upuzun bakıyorum, sevgiyle
Mavi gözler beni çekiyor. Hatta üniversitenin ilk yılı bir arkadaşımla cafeye gittim. Karşımda kapalı kendi de güzel, gözleri masmavi, kapalı bir kadın oturuyordu. Kadının gözlerine odaklandım. Gözlerimi alamadım. En son arkadaşım ile yer değiştirdik. Harici olarak denizi uzun uzun izlemek huzur verici oluyor. Ay'ı ben de izliyorum bazen.
Ayna. Aynada kendimi gördüğüm zaman gözlerimi karşımdaki güzellikten alamıyorum. Her gördüğümde kendi kendime, Allah özene bezene yaratmış, diyorum. Bazen fark etmiyorum, bir bakıyorum saatlerce kendime bakmışım. Hayranlıkla bakıyorum, hayranlıkla izliyorum kendimi.
Neşeyle oynayan çocuklar Mutlulukları hep artsın istiyorum. Sonuçta hepimiz çocuktuk ve birtakım değerleri o zaman kazanamayan kötü bir hayat geçiriyor.
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Artık aldım gözümü ya ne yapayım bakıyorum bakıyorum da boş canım gidiyor ama olur yok bu işin elden de bir şey gelmiyor yapacak bir şey yok hayat öbür dünyaya nasip belki de
gökyüzü beni benden alıyo müthiş trilyonlarca yıldız galaksi ovvvv aklımı zorlar göğe bakınca geçmişe bakarız aslında şimdi imkan olsa izlerdim çokta güzel olur