Nisanliyim 4 5 sonra evleniyorum kaynamam bütün eşyalari beğenmis almış uzaktayiz bir kaç ay sonra gidicektik ne yapım?

Nisanliyim 4 5 sonra evleniyorum kaynamam bütün eşyalari beğenmis almış uzaktayiz bir kaç ay sonra gidicektik ne yapım birşeyde diyemiyorum bütün eşyaları elin avratlar seçmişler begenmisler sinirim bozuldu nisandan sonran 2 3 aydır sinirim bozuk gelinliği kinaligi bile onu isteidgi rengi giyicem bunaldım artık annem sus diyor evlendikden sonra herşeyi baştan yapamyi düşünüyorum ben
Nisanliyim 4 5 sonra evleniyorum kaynamam bütün eşyalari beğenmis almış uzaktayiz bir kaç ay sonra gidicektik ne yapım?
Cevapla