Cümleler ile güzel hissetmeye biraz yaklaşıyorum ancak o cümlenin benim istediğim kişiden gelmesi çok önemli. Benim için önemli olmayan birisi bana sabahtan akşama Kara iyimi varsın dese ne fark eder🤷 Tamamen ruhum ile okuduğum çoğu güzel cümle beni güzel hissettirir. İçten söylendiğini anlayayım yeterli. Sırf beni iyi hissettirmek için hissedilmeden söylenen bir şey olmasın bu önemli benim için. Ben anlarım zaten bunu. Başka biri şiir kitabı yazsa anlamsız kalırken onun bir cümlesi ile ufacık bir kız çocuğu olabiliyorum.
Güzel bir yemeğim yapıldığını öğrendiğim de içimde pır pır kelebekler uçuşuyor. Aşşırı keyifleniyorum psikolojik olarak da kendimi bana iyi hissettiriyor. Ya da evde kös kös oturmaktan artık daral geldiyse bunalıp sıkıldıysam iyice ve "kalkın dışarı çıkıyoruz" lafı bu laf da bütün modumu yerine getiriyor. Ha birde "hacı içiyoruz bu akşam" buda beni çok keyiflendiren bir cümle bu üç cümle beni havalara uçuruyor duyduğum da yeniden doğmuş hissiyato veriyor sanırım velhasılkelam yemeği gezmeyi içmeyi seven bir insanım. Ömrümüz ye iç gezle geçicek gibi allah sonumuz hayreylesin..
O'nu başaracaksın.. Ama gerçekten başarmam lazım... Bir başkasının beni sevdiğini söylediği sözlere inanmıyorum bugün yanımızda yarın başkalarının yanında oluyorlar. Ama başarının verdiği his çok daha başka, insanın kendi emeğiyle bir şeyler yapabilmesi gerçekten çok daha gurur verici bir şey.
'Sana güveniyorum.' Karşılıklı güvenin olduğu her türlü ilişkiye bayılıyorum ve biri bana güvendiğini söylediğinde mutlu olup güveni boşa çıkarmamak için çabalıyorum.
'Yapabilirsin.' Başarısızlığa uğramak herkes gibi beni de üzüyor. Hiç tanımadığım bir insandan bile bu cümleyi duysam anında kendime güvenim geri geliyor, gerçekten yapabileceğime inanıyorum. Daha çok gayret ediyorum.
"İyi ki varsın" sözü cidden çok iyi hissettiriyor. Onun yanı sıra "bana çok iyi geliyorsun" sözü de beni mutlu ediyor. Birilerinin hayatına dokunabilmek güzel bir his.
İyi cümlelere hasret kaldım. İyi ki varsın cümlesi benim için hiç söylenmedi ya ben söylemişimdir tekrarında o cümleyi almışımdır. Kimseden salt bir iyilik cümlesi duymadım bu zamanıma kadar.
Gönderilen kelimesi telefona bildirim gelince mutlu ediyor beni :D
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
"Benim için özelsin" bunu söuleyen kim olursa olsun kendimi çok değerli hissettiriyor. Daha doğrusu benim için öenmli olan insanlar dışında kimse söylemedi