Arkadaşlar neden verdiğimiz değeri hiçbir zaman alamıyoruz sorun bizde mi?

karsi cinsle ilgili değil bu konu ben genel olarak kirilmaktan paramparça oldum sevdiğim hic kimseden ayni sevgiyi alamiyorum cok deger veriyorum ama umurlarında olmuyorum en küçük şeyleri icin her seyi yapiyorum ama benim ihtiyacim oldugunda kimse benim için kendini yormuyor gayet güzel cilveli neseli hayat dolu biriyim kim ne yaparsa yapsin hep aynıyım ama böyle karsilik aldikca soğudum buz kesildim ve hayattan zevk almamaya basladim insanlarim mutsuzluğu hoşnutsuzlugu bir hastalik gibi bana da bulasti en kucuk seyde hayatimdan sile sile kimsem kalmadi gercek dost diye bir sey olduguna inancim kalmadi cok üzgünüm için içimi yiyor hiç kimse samimi değil neden beni sevmediniz
Arkadaşlar neden verdiğimiz değeri hiçbir zaman alamıyoruz sorun bizde mi?
Cevapla