Gülerken çok düştüğünde tek oluyor insan..
Sizde durumlar ne alemde
Sizde durumlar ne alemde


O kadar güvendiğim kişiler var ama birinin yanında ağlamayı hiç sevmem film izlerken bile biri varsa yanımda tutarım o göz yaşlarımı ya da içime içime ağlarım.
Teşekkür genç 🤗
Ricalar ihtiyar (=
🙄
Hayır kimseye o kadar güvenmiyorum
Cevap
3Cevap
Var Allah'a şükür.
Erkek kardeşim canım ciğerim...
Ağlarken yalnız olmak daha çok seviyorum.
Benimle ağlayan bir dostum var bizzat şahit oldum, zor günümde yanımdaydı.
Ama ağlayacaksam da tek ağlamayı tercih ederim.
Var ve bundan çok memnunum. Lakin benim ağlamalarım en umulmadık anda patlak veren bir konu. Bu yüzden onun omzuna ulaşmam her an mümkün değil.
Güvendiğim bir kişi var ama onun yanında da ağlamak istemem.
Çağımızın en büyük sorunu güvenilir biri bulmakk yanı samalıkta iğne aramak gibi bişey
Ağlamak için güvenmek gerekmiyor folunca zaten otomatik oluyor.
Çocukluk arkadaşım var
Ay yok, güvene tövbe ettim.
Vardır ama kimseye yüzde yüz güvenmiyorum
Zezem ve mavi kafam var
Yok. İnsanlara o kadar güvenmek mantıksız.
Herkesle ağlarım ben saklayamam
Bir kişi var işte
Var.
Evet var.
Evet var
Var *-*
Hayir yokkk
Var tabi
Babam var
Var.
Hayır yok
Varr
var'DI. ☺️
Var, şükür
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar