Hangisi daha çok iltifat alır; fiziksel görünüşünüz mü yoksa karakteriniz mi? 👀 


Selamlar,
Belki şımarıkça gelecek ama iki türlüde övgü alıyorum. Biraz kilo aldım bu aralar ama o bile yakıştık diyebilirim. Karakter olarak ömrüm boyunca her zaman övgü aldım. Buna zaten yeterince alışığım. Ekstra bir efor sarf etmeme gerek yok. Kendim gibi olmam yeterli oluyor bazı konularda.
Para çok olduğu zaman mı, az olduğu zaman mı.
Para olduğu zaman her türlü alırsın iltifatı, tabii ki para yokken.😒
Hayatımda duyduğum en anlamlı cevap oldu bu.😳 Diyecek bişi bulamadım, haklısın dağılalım.😳😂😂
Selamlar kahveci.. İkisi de yerine göre iltifat alıyor diyebilirim.. Samimiyetim olan insanlar karakterimi bilebilirler ve iltifat ederler.. Fiziğime herhangi biri iltifat etmesin mümkünse zira sonuçları pek iyi olmuyor :D Keyifli günler..
İkisi de almaz desem? Genelde girdiğim ortamlarda çok dikkat çekmem de konuşmam da. O yüzden pek iltifat da almadım. Ama en güzel iltifat karaktere olandır çünkü hep seninle kalır, dış güzelliğin aksine ๑
Bence gaaayet kafa birisine benziyorsun ve kalıcı olan bence de karakterdir. Sadece içinde ki seni görüp, öyle yanında duran insanlar çok daha gerçek, çok daha değerlidir.👌
Katılıyorum ve teşekkür ederiiim ilk iltifatımı aldım sayendee hjhdtfjgh
😂😂 Aman efenim ne demek, bilseydim daha önce ederdim.😂🌼
xhdxzfds
Teşekkür ederim §
Rica ederiim.❤️❤️
Cevap
64Cevap
C yüzüm daha çok iltifat alır. Bazen de samimiyetim.
İkiside çokça iltifat alır. Herhalde en çok karakterim alıyor.
Karakterime nadir iltifat alırım genelde tipime. Dndj
Ikisi de ara ara alir ama karakterime daha çok iltifat aldım ve benim için de bu daha önemli.
Bilemedim ancak ses tonum için çok iltifat aldım neden spikerlik yapmıyorsunuz diye🙂 Birde bir kaç tane bana aşık kız vardı ben çekinmem sorarım. Bende sevdiğin ne dediğimde herşeyinle dediler gurur verici de neydi gerçekten bilmiyorum.
Bir insanın karakterine nasıl iltifat alır ki? Beğeni butonu yok ya 🤣
😒😒 Gıcık mısın acaba? 😂
Bazen 🤣
Hiç sanmıyorum ama tamam bazen olsun hadi, hıhım peki, hıhığğ tamam.😒😂
O elini belinden çek bari kadın yazarken 🤣🤣
Seninle konuşurken otomatik gidiyor o ya üzgünüm.😒😂😂
Allah'tan terlik almıyorsun ahahaha
Terlik değil köpekli panduflarım var, onları da çıkarıp sana atacağım diye soğutamam.😒😂😂
Doğalgaz mağduru bir ev daha neredesin hükümetttt 🤣🤣
Ahaha😂😂 biraz daha bağır belki duyarlar.😒😂😂
Duyarlarsa artık benim burada olmayacağım garanti piss benden kurtulmaya mi çalışıyorsun 🤔😒😒🤨
Zeki kahve seni.😏😂😂
Gıcık sütlü seni 😒
😂😂
Fiziğimle yaklaşır, karakterimle kalırlar.
Gitmeyi tercih edenlere, kapı her daim açıktır. Tek isteğim ; Sessizce gitmeleridir.
Anlarım, gülümser geçerim...
Karakterin konusu geçti hep. Fizik ise çok nadir. En son geçenlerde bir arkadaş, genç görünüyorsun demişti. Sağ olsun.
ikiside perfect,
fakat sevmeyenim çok, kimsenin peşinde gezmedimya, kendime saygımdan vazgeçmedimya :D
Fizik olarak 2 gözü 2 eli olan biriyim o konuda beğeni gelmedi hiç😂 (karakter) olarak bir iki bişey duydum okadar sonuç ikisinede bir şey diyen yok
Genelde sessiz ağır başlı olduğum için karaktere iltifat geliyor.
Fizik için de biraz kilo alsan daha da güzel olcak gibi diyorlar
Fiziğim, güzelliğim daha çok. Fakat bu karakterimin kötü olduğu anlamına gelmez.
Karakterim ama karakterden anlayan insanda pek kalmadığından artık o da iltifat alamıyor maalesef
Genelde fiziken çünkü cogusu kafa gözüyle bakiyolar
Fiziksel ve kişisel özelliklerim bok gibi. Yani 💩 iltifat almaz.
Gözler fizikten sayılırsa gözlerim alır.
Sayılmazsa karakterim.
Kız arkadaşlarım ikisinde iltifat ediyor ama erkekler sadece fizik
Akılları sadece orada çünkü
Genelde karakterime iltifat alırım. Tuhafıma gitsede su sıralar fiziğime de iltifat almaya başladım.
İkisi de aslında ama fiziğim bı tık daha fazla sanki
Karakterim çok iltifat alır, ardından fiziğim gelir bu konuda
Kıyas yapılabilecek iltifat sayısına ulaşamadım henüz, ulaşınca edit atacağım.
İlla birisini yazacaksam fiziğim gelir. Ama karakterimi de beğenirler
İlk görünüşte fizik, ardından tanıdıkça karakter iltifat alır.
Fiziğim çünkü karakterimi görecekleri kadar konuşmuyorum insanlarla.
Göbek fetişi olan hanımlar hariç daima karakter bakımından aşmışımdır iltifatları 😇

Sence..
Değişiyor ama genelde beni ilk gördüklerinde fiziğim tanıyanlar karakterim
Karakterimi anlayan çok över, bazısı fazla iyimser olduğumu söyler.
Benim karakterim daha fazla ama tarzım daha çok iltifat ediyorlar yani üçüncü sık olarak tarzım derim
Bizde karakter yok bacım tip desen oda yok ne yapak
fiziğimde iyidir ama karakterim daha baskın olduğundan genelde krarkterim için iltifat alırım
Karakterim daha çok iltifat alır ön planda hep o vardır
Ikisi de birbiriyle yarisiyor diyebilirim
Her ikisi de alıyor ama daha çok karakterim alıyor
Fiziğimden karakterime sıra gelmiyor😂
İkisi de Allah a şükür
ikiside bizde az olmaz fazlası mevcuttur evelallah
kimse de dememiş ki ikisi de almaz djkfdkjf
İkisi de genelde ama karakter bir tık baskın
İkisi de iltifat alıyor.
Yaptığım işler oluyor
Giyimim iltifat alır.
Fizik yok karakterden kurtarırım belki
maalesef çoğu zaman fiziğim sjsj
Herşeyinle çok tatlısın denmişti en son..
Karakterim
-VESSELAM-
Hepsi
Fiziğime yüzüme gülüşüme
fiziğim daha çok alıyor
Hiç iltifat almadığım için bilmiyorum efendim
Karakterim diyelim shkdbskf
Her ikisine de alıyorum
Çok şükür karakterimiz bozuk tipimiz değil.
Ahşkfmeodmwodnw
Karakter benim.. senin?
Hiç iltifat almıyorum
Cok sükür karakterimiz kötü tipimiz degil
Fizikk
Karakterim
Fiziğim
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?