Gün AyDıN..
Yani... sabah sabah yüzler beş karış olanlardan mısın?))
Yani... sabah sabah yüzler beş karış olanlardan mısın?))


Günaydın.
Hayır. Bu aralar oldukça neşeliyim sabahları. Dün geçirdiğim ufak bir kaza olmasaydı. Çok daha iyiyim şimdi. Ancak yinede kahkaha atıyorum, yaşamaya değer tüm şeyler için...
Gününüz güzel geçsin.
.
.
#Neşeliadam
Açıkçası sabah uyandıktan ,;3 saat sonra kendime netik edebiliyorum zombi gibi oluyorum üstelik aksi ve ters tarafı mı çok oluyor genelde Bizim ailede böyle olur
Asık olur benim yüzüm çünkü mutlu olmaya değecek bir sebebim yok.
Cevap
47Cevap
Sabahları keyifli uyanırım ve enerjik olurum..
Güler yüzlü olurum ışık saçarım
Genel olarak da zaten yüz ifadem nötr oluyor sonra gülmeye başlıyorum espri varsa ortamda.. Keyifli sabahlar hepimize kolay gelsin.. ☕😊
Gülünecek bişey varsa gülerim yoksa uykulu olduğum için yüzümü serbest bırakırım ki buda beni asık yüzlü yapar
Merhaba
Aldığım uykuya bağlı. Genelde sinirli uyandığım için, 5 10 dakika bana dokunmasalar iyi ederler :) . ❤
Bazen değişiyor; ama bir tek iş yerinde neşeli olurum. Arkadaş ortamında neşeliymişim gibi davranırım.
O günkü morelime göre değişir güne iyice uykumu almış şekilde uyanirsam benden neşelisii yoktur
Suratsiz olurum genelde konuşmak istemem uyumak isterim
Gece nasıl uyandığıma göre ve o gün ki yapacağım işlere göre değişir
Robot gibi hazırlanıp işe gittiğim için ikiside değil maalesef..
İkisi de değilim.
Yönümü bulamıyorum ki; ruh halimi etüt edeyim.
Günaydın, hiç belli olmuyor. Dün sabah asık suratlı bu sabah güler yüzlü uyandım 😌
Güne nasil başlarsan öyle devam ediyor , Güler yüzlü tabiki 💃
Hiç uyumayan uyku düzeni bozuk birisi olarak casper gibiyim tamamen nötr 😂
Biraz asabi oluyorum. Sabahları libido tavanda geziyor 🙊
Asık suratım :D
https://www.youtube.com/embed/F7q6Ke4us1gasık suratlı olmuyorum ne de olsa iki dakika sonra hiç bişi kalmayacağını biliyorum
günaydın
sabahları %99 asık olur her insan afyonu patlayana kadar
Genellikle kalktigimda uykum oldugu icin belli opmuyo ruh halim
Gününe göre değişir cumaları hep mutlu uyanırım mesala 😁
Uykumu alamadım şu an sirke satan modundayım.
😃😃 hahaa ilk yarım saat kimse yaklaşmaz yanıma
Hep asık yüzlüyüm ben 🥺
Neye uyandığıma göre değişir.
Hayırr olanıda sevmem gece benlemi yattın derim
Sabahları asık yüzlü olrum
Gune neseli baslayanlardanim cok sukur😇
Günaydın sakin güler yüzlü
Günaydın 😊 yeni güne güler yüzle başlarım..
Günaydın. Güler yüzlü olurum.
Günaydın gayet güler yüzlü ve pozitif oluyorum 😊
Sabahları da hiç çekilmez olurum))
ne kadar kaliteli uyuduğumla alakalı
Sabah kalkınca boş boş halıyı izleyenlerdenim
Çok sinirli 😖
Sabahları aynen böyleyim 😅
Aşık maalesef * koyim
Uyandığım tarafa göre değişiyor 😁
Borsaya bağlı benimki
Surat poça gibi oluyo kendimi toplayana dek 2 bardak nescafe 😄
Genelde güleç, enerjik
Güler yüzlü. ^^
asik yuzlu olurum
Genelde suratsız
kesinlikle her sabah enerjik ve pozitif olurum...
Mormal
Asık
Asık yüzlü
lınktekı gıbı olmasın yeter
Seker gibi
Bugün sirke satıyor
Ayılamamki
Asık yüzlü oluyorum
Asık yüzlü:(
eğlenceliyimdir ya herkese takılırım
Güler yüzlü
Asık yüzlü
Asık yüzlü olurum
Her zaman asık
Güler yuzzz
Güler yüzlü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?