Doğuştan gelen bir yetenek, insanların içini görürüm. Onları kontrol ederim ve değiştirebilirim. Bugüne kadar birkaç kişi dışında bunlari hiç bir insanın üzerinde kullanmadım ahlaki bulmuyorum. Diyorum ki bu yeteneği online psikoloji de insanların sorunlarını çözmesi için onları telkin ederek kullanayım para karşılığında nasıl olur sizce?
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
6. Hissin kuvvetli olması gibi bişey mi. Merak ettim şimdi. 😅
6. His değil mantık. Mantıkçının biri köye gitmiş. Köylü sormuş ne iş yapıyorsun adam mantıkcıyım demiş. Köylu mantık nedir demiş. Adam köpeğin var mı demiş? Köylü var demiş. Adam köpeğin varsa o zaman eviniz bahçeli, eviniz bahçeliyse ağaçlarınız da vardır demiş. E ağaç varsa ağaçlarla ilgilenmek huzur verdiği için ailen de iyi insanlar demiş. E ailen iyiyse misafirleriniz de çok gelip gider demiş. E misafir geliyorsa annen de hoşgörülü demiş. E annen hoşgörülü ise sende ozguvenli birisin demiş. Mantıken çözerim. 6. His değil biri konuşurken kafamda 100 tane hesap yaparım ne sözcük dediği önemli değil ne demek istediği önemli. Ki çok iyi bir insanım bunu kendim demiyorum herkesten duyuyorum zaten insanlarla ugrasan konuşkan biri değilim. Ama para lazım bunu ticarete dökmek istiyorum
ahaha güzel numara ama bende işe yaramaz o numaraların o işe yaramayanların yanına +1 daha koy
İlgi manyağı
yanından bile geçmedin
İnsanlar kendisine kötü özellik yakıştırmaz hiçbir zaman :D
Ama değilim
Eğer öyle Olmasaydın yorumumu ciddiye almazdın saygılı bir şekilde de cevap vermezdin. Kendinden şüpheye düştün ama tam emin değilsin ilgi manyağı olduğundan. Bak popüler kültüre özenti demiyorum ilgi görmek istiyorsun diyorum. Bir insanın ilgi şefkat sevgi değer görmesi kötü bir şey değil. Belki de ailen sevdiğine rağmen bunu göstermedi sana. Karşına bunu gösterecek insanlar çıkmadı. Herkesin buna ihtiyacı olabilir bu ayıp bir şey değil.
kanka sen valla kendi kkendine kuruntu kuruyon bu kafa sana fazla gider
Kanka hangi delili sunsam da yok demeye sartlamissin kendini. Yapacak bir şey yok doğruyu bulmak gibi bir kaygım yok ben sadece eğleniyorum. Keyfine bak
sen şizofreni felansın ben sana bı tanıyı koyuyorum bence sende zorla ikna etme sorunu var dediğin illaki olacak diye kendini zorluyorsun yazık sana da ailene de acınası bir hayatın var
Duş yakamdan. Evet zorla ikna etme problemim var ne olacak. İkna ol hemen. Yani nereye kadar gerçeği inkar edeceksin :D
Dinliyorum
Sanatçı ruh. Hiç kimse sana istemediğin bir şeyi yaptıramaz. Ama yapmak istediğin bir şeyi kimse senden iyi yapamaz. Çok geniş düşünüyorsun akan her saniye bile senin için üzüntü kaynağı bir daha hiçbir zaman 1 saniye oncesi kadar genç olmayacaksın. İnsanlar sana ne yaparsa yapsın onları yapma sebeplerini göz önünde bulundurursun hiçbir zaman bir insana tam olarak kızmazsın kızamazsın. İnsanların ne dediğinin hiçbir önemi yok ne demek istediği önemli. Bedeninden çok ruhuna önem veriyorsun. Ama her zaman da beğenilmek istiyorsun. Hiçbir zaman kontrol altına alınamazsın. Aykırısın
Teşekkürler
Çöz,,, bakalım seni zorlarım ama bilmiş ol
Seni zorlarım derken blof yapıyorsun amacın beni zorlayacagini düşünmem değil. Beni tedirgin edip hata yaptırmak. Belki de insanların ortak özelliklerini yazdığımı göz önünde bulundurup beni tedirgin ederek yazdığımın doğruluk oranını ölçerek bu yeteneğe gerçekten sahip olduğumu anlamak istiyorsun. Ben seni çözerken sende beni test ediyorsun. Yaratıcılık senin göbek adın dostum.
Kaç yaşındasın sen
Çözemedin ki daha çok detaylı yazman lazım çözmek için
Laftan anlamaz inatçı. Merhametli. Sorun çözme iletişim kurma vs her türlü konuda kendine özgü metodları olan özgüveni olan ancak insanlara yok diyemeyen yok dedikten sonra da kralı gelse bir daha evet demeyen birisin işte sabaha kadar seni mi anlatayım yeter ikna ol
Tamam la tamam
Teşekkürler
Eyvallah
Senin nickin ne sitede bakıyım
Çözemezsin. Istersen bir test edelim
Bro tehlike senin göbek adın. Gerçek hayatta pek riske girmeye değer şeyler olmadığı için yüzeysel sakin biri olarak görülebilirsin. Doğru koşulda doğru amaçlar uğruna önünde ejderha olsa devirir geçersin. Her zaman içinde hiçbir yere sığmayan engelleri aşan savaşçı biri olduğunu hissettin ama bu özelliğin tam olarak hiçbir zaman dışa vurmadigi için kendinden emin olamadın tam olarak böyle miyim diye. Artık kendinden emin olabilirsin
Yani bir şey için başlasan durmazsin hırs irade ve kırgınlık var sende. Bu dünyadan değilsin. Ama yanlış yerde yanlış tarihte doğdun
Oha ben şok 😅 Bende diyorum bu zaman bana göre değil. Hırs öfke en çokta bana zarar veriyor. Bir türlü törpüleyemedim gitti
Peki dostum hırs ve öfkenin sebebi insanlar olabilir mi? Bir yerde herkes uçurumdan atlıyor veya üstüne geliyorsa bir yerden sonra insanları durdurmak için bağırmaya başlarsın hatta devamında güç (şiddet) uygulayarak onları durdurmaya çalışırsın. Öfkenin sebebi sen değilsin çevrendeki insanlar ve istediğini tam olarak başaramama durumu hayata karşı da ofkelisin belki adil olmadığı için. Savaşçı ruhu var sende bir orduda olsan en önde gidersin. Ama en önde gidenler her zaman gaza gelmisler ve kahramanlar olur. Gaza geliyorsun hemen yapacağını düşünüyorsun kahramansın kendinden ödün veriyorsun. Mesela senin gibi biri musterim oldu diyelim yapmak istediklerini tek tek ona yaptırıp para kazanabilir miyim sorum bu? Neye ihtiyacım var desen paraya derim. Çünkü senin için para özgürlük demektir.
Hayata insanlara kendime. Adaletsizliğe istediklerimin çalışsam bile olmamasına falan filan. Benim gibi müşterin olsa paraya önem vermez. İstedikleri konusunda yardımcı olsan düşünmez bile
Dönüpte bulamayacagin yokluğunda ızdırap çekecek kimse yoksa git bu ülkeden kardeşim. Adil bir ortamda emin ol öfken dinecektir. Öfkende haksız değilsin. Öfken bazı şeyleri değiştirmeye neden olmuyor demek ki. Bu şekilde anca sana zarar verir. Sıkıntı sende değil. Kendine eziyet etmeyi bırak.
Birisi vardı. Artık oda yok. Keşke olsaydı
Eğer senin için doğru olan o olsaydı, olurdu.
Ben onun olmasını çok istiyordum 😕
Kral aynı yoldan bende geçtim ne demek istediğini anlıyorum ve sonradan bunun psikolojik bir sorun olduğunu farkettim. Hangi büyük ruh bilge bilim adamı büyük sanatçı tarihte iz bırakan hangi kişi aşık olmuş aşkın yoluna taş koymasına izin vermiş. Bu durum sana yakışmıyor çünkü zavallı gibi duruyorsun. Saçma sapan bir insan olsan eyw derim acısını çek. Yalnız sana istediğini almak ya da vazgeçmek yakışır. Alabiliyorsan al alamadığın bir şey için üzülmenin de çocuksu bir hareketten farkı yok. İnsanların hayatındaki problemler birer damladır o son damla kovayı taşırır insanlar da o son damla için kendini yer bitirir. Oysa diğer sorunları ortadan kaldırmak su seviyesini düşürür suyun taşmasıni yani acının insan hayatının önüne geçmesini engeller. Olmasını istediğin kişiyle ilgili sorunu cozemiyorsan diğer sorunları çöz. Bak dostum kardesinden sana bir tavsiye kanıtlamak için Nasa ve üniversitelere gönderdiğim araştırmaları atabilirim benim asıl alanım bilim. Fizik=mantık. Mantık yoluyla ben seni yorumluyorum. İnsan üzerine yıllardır düşünüyorum duyguya boğulma ve hasta olma sebepleri çok şaşırtıcı şeyler de buldum. Örneğin tip hiçbir zaman insan vücudunda oluşan hastalıkları çözemedi. Sadece dışarıdan mikrop ve bakteriyle kapılan hastalıkları çözmüş. İnsan vücudunda oluşan hastalıklar ilaçla tedavi edilemiyor çünkü tedavisi ilaç değil. Migren astım kanser mikrop değil ki antibiyotikle öldüresin. Psikoloji de aynı şekilde. Careyi insan vucudunda aradin 6 yildir bir şey buldum biraz etkisi var. Şu dişlerimiz yok mu stres ve kaygı anında sıkıyoruz. Bu alışkanlık haline geldiğinde stres ve kaygı gitmiş olsa bile dişleri sıkmak stres kaygı ve duygusal rahatsızlık yaratıyor. Dişlerini hiçbir zaman birbirine degmeyecek şekilde ayır bir hafta sonra da gel bana sonucu yaz. Bedeninle ruhunu tedavi edecez sadece kaygı değil zihninin zincirleri kirilacak. Bilmiyorum belki de deliyim işe yaramaz deli diyende çok dahi diyende çok
Herkesle bunu paylaşmam. Kardeşin olarak bunu paylaşmaya değer bir ruh olarak gördüm seni. Umarım işine yarar. Ki zaten ise yarıyor olsa ve bunu bulacak kadar zekiysem umarım bilim alanında da benim bulduklarım işe yarar. Sen bir öfkeliysen ben 100 öfkeliyim ama kontrol altında tutuyorum. Bilimi bizi ofkelendiren şeyleri yok etmek için güç kazanma olarak kullanacağım yoksa bilim falan da benim umrumda değil çokta umrumdaydı ışık hızını geçmenin zamanı geri almasını.
Haklısın. Burdan zavallı gibi görünüyor olabilirim ama o bunu bilmiyor. Bilmeyecek. Ne olursa olsun aşar herşeyi içime atar ama belli etmem. Ölür gider kuyruğumuda dik tutarım 😄
Diğer söylediğin şeylere kısmen katılıyorum. Ama insanlar için sadece fizik yoktur. Ruh diye birşeyde mevcut. Ruhun kapasitesi. Bedenimizden daha üst seviyede. Hatta bu beden ruha göre eksik ve noksan kalıyor. Sevgi iyileştirir lafı esasında ruh ile alakalıdır. Ruh iyiden güzelden olumlu enerji alır ve bunu bedene yayar. Stres, kaygı, öfke nefret gibi şeyler ise ruhu kirletir ve oda bedene yansır. Kendini seven insanın gözbebeklerinde canlılığı görürsün. Salt kötülüğe sahip ve melankolik takılan kişi ise hem olumsuz enerji yayar hemde bedenine yansır
Dediklerine katılıyorum ben anlatmak istesem bu kadar akıcı anlatamam. Zavallı gibi duruyorsun demekten kastım bir insanın aşk yüzünden ölmesi bile ayıp değil ancak bu sana yakışmıyor. Yani ne bileyim her ruhun bir ağırlığı ve özelliği gücü farklılığı vardır. Bana göre aşk yüzünden acı çekmen beyninin ruhuna attığı bir kazık. Eğer ruhun çürümüş ise yaramaz olsaydı En azından aşkla bir şeyleri hedefliyorsun derdim. Beden ruhun önünde bir engeldir prangadır. Bazı şeyler bedenin ruhu sıkmasına neden olur. Benim dediğim şey de bedeninin taktiği prangalardan seni kurtarmakla ilgili. Tam olarak özgür olmayacaksın tam özgürlük ölümdür. Ama hiçbir şeye de esir olmayacaksın. Mantık yönüm çok gelişmiş 3 dil 8 meslek biliyorum ama çalışmıyorum is var ama gitmiyorum. Aksama kadar evdeyim. Hiç dışarı çıkmıyorum deli diyenlere de bakmamak lazım saçma sapan deneyler yapıyorum ancak çok saygı görüyorum. Dedigim şeyi uygulaman için bunları sana anlatıyorum. Dişlerin hiçbir zaman birbirine degmeyecek. İster inan ister inanma ister uygula ister uygulama ben bedenin ruhu hasta ettiğini düşünüyorum. Hasta birinin psikolojisi iyi olamaz. Psikolojisi iyi biri hasta olamaz. Ruh Mürekkeptir beden kalem. Kalem kırılınca mürekkep ise yaramaz. ya da kullanışlı olmaz. Bunu sadece sana söylemedim seçip söylediğim başkaları da var. Onlarda deniyorum Şu an . Bu bilgiyi tıpta kabul ediyor ancak bu kadar etkili olduğunu henüz farkedemediler. Dişlerini ayir birbirine değmesin alt ve üst dişlerin dudaklar kapalı. Başta zor gelebilir ancak zamanla alisirsin.
Çözebilir misin?
Sen çok iyi bir insansın. İstersen diğer yorumlarımı da incele herkese aynı yorumu yapmam. Ama sen gerçekten gördüğüm sayılı iyi insanlardansın. İyi olmakla gurur duyuyorsun. Aslında iyiliğin şifasini çözmüş olabilirsin. Nietzsche birine iyilik veya kötülük yaparken önce kendi vicdanımıza iyilik veya kötülük yapıyoruzdur der. Sen vicdanına iyilik yapıp iyiliğin getirdiği mutluluğu seviyorsun. Başka hiçbir şey bu mutluluğa benzemez. Ancak iyilik bu topraklarda zayıflık olarak görülüp ezip kullanmak isteyenler yüzünden kötü biri olmayı aklından geçirmiyor değilsin buna rağmen yaptığın en ufak yanlışta kendini çok kötü biri olmuş gibi sorguluyor ve üzülüyorsun. En one çıkan huyunu yazdım. Genel olarak seninle ilgili her şeyi biliyorum Şu an
Sbdjfkdjsj lan oğlum gece gece
önce bi denemesini yap bakalım doğr mu?
Cözz
Yüzeysel birisin. Bir konu hakkında detaylı düşünüp en iyi şekilde o konuyu anlamak çözmek bir sorun hakkında çok uzun süre düşünüp çözüm aramak senin işin değil. Olayların birbiriyle bağlantılı olup her şey için çok düşünüp karar vermek sana göre değil. Gelecek hakkinda çok plan yapmiyorsun geçmiş hakkında da keşke böyle olsaydı diye durup düşündüğün konular oluyor hep ama neden istediğim gibi olmadı ya da geçmişteki bir şeyi nasıl değiştirebilirim diye bir şey yok sadece öyle olmasaydı diye düşünüp duruyorsun. Böyle insanlar genelde başarılı olur yüzeysel oldukları için mutludurlar. Akıllı ama zeki değillerdir yaratıcılık yok
Tesekkur ederim ama yuzeysel biri değilim ayrintilara cok takilirim basak burcuyum, gecmisle cok alakam yoktur bazi pismanliklarim var ama asiri takmam ama gelecek icinde plan yapmam ve mutlu degilim hahshshah
Bunun birsey bildigi yok aha buda kanit 2
Ne cevap yazdığını bile görmüyorum. Ama haksız olsaydım beni engelleyecek kadar canını yakmış olamazdim. Haspam erkeklerden gördüğü ilgiyle kendini über zeka süper sanıyor. Jfjfjdir gerçekler acıdır. Örtülü Queen sende kes sesini
E ngellesem nasil yazicaksin engellemedim
Çöz bakam.
Profil resmindeki sensen eğer hiçbir işe yaramazsın. Kendine faydan dokunuyor olabilir ama çevrene pek iyiliğin dokunuyor gibi değil
fake resim canım :d
Coz bakim
Sonradan görme tam kontrol edilecek bir tip insanların sana dedikleri şeyler senin dusunduklerinden daha önemli. Olmanı istedikleri bir tipsin
Beni tanisan ne kadar kafam dik asi oldugumu gorursun. senin bi bok bildign yok. Aslanim yukselenim akrep😅fotolarda cok hanimefendi duruyorum alakam yok. sonradan gorme ne alaka ayrica👊
Asi insanlar saldırgan olur sen savunmaya geçtin. Kanıt olarak sunduğun yükselenim akrep lafına anca gülüyorum. Sen bile kendine kanıt olarak yükselenim akrep asiyim diye sartlamissin kendini neden? Çünkü başkası yükseleni akrep olanlar asidir demiştir ve sen de kişiliğin gereği buna inanmissindir. Yine toplumun asi olanlar daha iyidir diye yarattığı algı yüzünden kendine asi olmayı yakistirmissin. Başörtülü olup quuen kullanıcı adını almak ne alakaysa sonradan görme o alaka.
Ne alaka be nicke mi takildin.1 fotoyla ne kadar beni taniyabilirsinki. Gercekten tutturamadin.
Basortu ve kralicelik ne alaka Allah askina sacma
Ateistsin herhalde olabilir. Ama dine saygiyi ogren senin gibi bos bogazlar yuzunden foto koyamiyoruz. Senin beynin ortulu bence
Bana saydırıp durmayı bırak. Biraz daha konuşsam fetö dhkp-c pkk asala militanisin diyeceksin. Darbecilikle suclayacaksin beni. İyi biri olmasan seni laflarla yerden yere vururdum da ki sakin benle laf yarısına girme. Jfjf neyse işte pencelerin yok diye iyi birisin. Yani nietzche de ne diyor, ne kadar da gülerim penceleri olmadığı için kendini iyi sanan insanlara. İşte bende sana gülüyorum. Allah ya beni ya seni ıslah etsin ne diyeyim
Buyur çöz kardeşim
Çöz bakayım.
Çok mantıklı