Ağlamak istiyorum ama olmuyor ne yapsam ağlayabilirim? Bunun için terapiler varmış bilgisi olan var mı?

Duygularım o kadar köreldi ki artık hissizleştim. Hissettiğim tek şey stres ve ağrı. Tek kaçış ve rahatlama yolum yalnızken ağlamaktı ama ben 2 senede sadece 1 kez ağladım. Ölüm gibi durumlarda bile ağlayamıyorum. Ne yaptıysam olmadı. Maksimum birkaç damla sonrası yok. Ağlayabilsem mutluluktan havalara uçacağım artık o duruma geldim. Stresten orta yerimde çatlayacağım az kaldı 🥲
Terapiler oluyormuş ama ne kadar doğru bilemedim videoda birşeyin üzerine basıyordu kadın ayağıyla acının da etkisiyle aplamaya başlıyordu. Bilgisi olan var mı
Güncellemeler
+1 yıl
Durduk yere böyle bir şey istemiyorum. Deşarj olmak için ağlamak zorundayım. Kötü bir hayatım var başka şekilde dışa vuramıyorum
Ağlamak istiyorum ama olmuyor ne yapsam ağlayabilirim? Bunun için terapiler varmış bilgisi olan var mı?
Cevapla