Duygularım o kadar köreldi ki artık hissizleştim. Hissettiğim tek şey stres ve ağrı. Tek kaçış ve rahatlama yolum yalnızken ağlamaktı ama ben 2 senede sadece 1 kez ağladım. Ölüm gibi durumlarda bile ağlayamıyorum. Ne yaptıysam olmadı. Maksimum birkaç damla sonrası yok. Ağlayabilsem mutluluktan havalara uçacağım artık o duruma geldim. Stresten orta yerimde çatlayacağım az kaldı 🥲 Terapiler oluyormuş ama ne kadar doğru bilemedim videoda birşeyin üzerine basıyordu kadın ayağıyla acının da etkisiyle aplamaya başlıyordu. Bilgisi olan var mı
Güncellemeler
+1 yıl
Durduk yere böyle bir şey istemiyorum. Deşarj olmak için ağlamak zorundayım. Kötü bir hayatım var başka şekilde dışa vuramıyorum
Ağlamak istiyorum ama olmuyor ne yapsam ağlayabilirim? Bunun için terapiler varmış bilgisi olan var mı?
Bende hiç ağlayamam, 11 senelik bebeklikten yetiştirdiğim köpeğim öldü sadece yüzüm düştü gözümden yaş bile gelmedi. Ben o şekilde ağlıyorum göz yanması yerini ağlamaya bırakıyor yaptığımda.
Aynen ya bebeklikten baktığımız 2 köpek öldü hafta arayla hiç ağlayamadım. 3 tane kedi öldü hatta biri elimde öldü maalesef ondada ağlayamadım. 2 senede o 1 ağladığım da bizim kapıda 8 senedir bir kedi vardı hamileydi hayvanı yerinden ettiler gittiği yerde de rahat vermemişler hayvan doğumunu durdurmuş sonrasında arkadaşımla alıp sığınakta yer ayarladık haberimiz yoktu doğurmasını bekledik olamayınca veterinere götürdük. Asla unutamıyorum 1 yavrusu canlıydı bir de o 2 gün anneye yavruya baktım sürekli önce gece bir anda yavru öldü sonra da annesi o zaman 1 senenin patlamasını yaşamıştım. Ondan sonra da bir daha ağlayamadım. Benim tek rahatlama yolum bu p yüzden kafayı yiyecek gibi oluyorum
Derdim ağlayamamak değil sıkıntımı dışa vuramamak. Stresten kusmaya başladım yine olur olmadık sinirleniyorum nefes alamıyorum. Emin ol hayatımı 1 dakika bile yaşamaya tahammül edemezsin o yüzden boş boş konuşma
Ben senin hayatını yorumlamıyorum yalnız. Benim hayatıma 1 dakika tahammül edemezsin diyorum. Bir bildiğim var ki bu kadar büyük konuşuyorum değil mi? Gördüğün gibi çabucak parlıyorum çünkü stres içindeyim sinir yapıyor anlatmak istediğim de bu.
Problem sen değilsin zaten böyle birşeye kim olsa tahammül edemez etmez de zaten ya kendini öldürür ya çekip gitmeye uğraşır. Yani olayın senin tahammül seviyenle bir ilgisi yok o yüzden bu kadar rahat konuşuyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Soğanı 2 ye böl gözlerine sür, sonrası gelir zaten.
Gözlerim yaşarur öyle sadece ben hüngür hüngür ağlamak istiyorum
Gelse keşke ama gelmiyor
Bende hiç ağlayamam, 11 senelik bebeklikten yetiştirdiğim köpeğim öldü sadece yüzüm düştü gözümden yaş bile gelmedi. Ben o şekilde ağlıyorum göz yanması yerini ağlamaya bırakıyor yaptığımda.
Aynen ya bebeklikten baktığımız 2 köpek öldü hafta arayla hiç ağlayamadım. 3 tane kedi öldü hatta biri elimde öldü maalesef ondada ağlayamadım.
2 senede o 1 ağladığım da bizim kapıda 8 senedir bir kedi vardı hamileydi hayvanı yerinden ettiler gittiği yerde de rahat vermemişler hayvan doğumunu durdurmuş sonrasında arkadaşımla alıp sığınakta yer ayarladık haberimiz yoktu doğurmasını bekledik olamayınca veterinere götürdük. Asla unutamıyorum 1 yavrusu canlıydı bir de o 2 gün anneye yavruya baktım sürekli önce gece bir anda yavru öldü sonra da annesi o zaman 1 senenin patlamasını yaşamıştım. Ondan sonra da bir daha ağlayamadım. Benim tek rahatlama yolum bu p yüzden kafayı yiyecek gibi oluyorum
Bu kadar caninizi yakan insanlar mı yoksa eski sevgilinizmi guzel huzunlu bi şarki aç olmadi ağlarsin
Eski bir sevgilim yok ilişkim uzun senelerdir devam ediyor. Bu kadar saçma şeyleri dert edecek kadar akılsız değilim
dayak ye
Hiç tık yok
sağlam dayak yememişsindir
Öldürteyim mi kendimi ne istiyorsun 😂 canımı yeterince yaktı olmuyor işte kafayı yiyeceğim
o zaman ağlama sende. derde bak yaa
Derdim ağlayamamak değil sıkıntımı dışa vuramamak. Stresten kusmaya başladım yine olur olmadık sinirleniyorum nefes alamıyorum. Emin ol hayatımı 1 dakika bile yaşamaya tahammül edemezsin o yüzden boş boş konuşma
sakin ol şampiyon. sen benim hakkımda bir şey bilmeden yorum yapıyorsun yani boş ve sal*kça konuşan sensin
Ben senin hayatını yorumlamıyorum yalnız. Benim hayatıma 1 dakika tahammül edemezsin diyorum. Bir bildiğim var ki bu kadar büyük konuşuyorum değil mi?
Gördüğün gibi çabucak parlıyorum çünkü stres içindeyim sinir yapıyor anlatmak istediğim de bu.
beni ya da tahammül seviyemi bilmiyorsun. insanlar uğruna ağladı problemler ben düşünmem bile
Problem sen değilsin zaten böyle birşeye kim olsa tahammül edemez etmez de zaten ya kendini öldürür ya çekip gitmeye uğraşır. Yani olayın senin tahammül seviyenle bir ilgisi yok o yüzden bu kadar rahat konuşuyorum
öyle düşünme lütfen. her sorunun çözümü vardır evrende. belki bir günde olmaz ama elbet çözülür. problemin hakkında konuşmak ister misin?
Keşke bir çözüm olsa ama yok ne yazık ki benim kabullenmem gerek sadece anlatmaktan çok sıkıldım hiçbir şey değişmiyor ki anlatınca
bu sefer farklı ama. ben çözüm bulabilirim
Uyu biraz
Bugün 13,5 saat uyumuşum zaten uykum gelmiyor
Sohbet?