Benden daha güzel olanlarla arkadaş bile olmuyorum. En güzel, en dikkat çekici ben olmak istiyorum. Bi arkadaşım vardı rahatsız olup Arkadaşlığımı bitirmiştim.
Sorunum ne napabilirim?
Sorunum ne napabilirim?
Ben de aksine güzel kızlarla arkadaş olmayı seviyorum hoşuma gidiyor çünkü kendime güveniyorum bence sen kendine güvenmiyorsun
Cevap
2Cevap
Sonra ne olacak mesela en sonunda en güzeli olduktan sonra
en güzel sensin zaten. kıskanma kimseyi
Olgun biri değilsin
çocuklar böyle düşünür
Fesatsın galiba çekemiyorsun
kendini sevmiyorsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?