İmkanınız varken elinizin tersiyle ittiğiniz, sonrasında pişman oldunuz bişey oldu mu?

Merhaba 🐈
Zamanında yapabileceğiniz, fakat hiç oralı olmadığınız için sonrasında pişman oldunuz bişey oldu mu?
"Okuyabilirdim, dil öğrenebilirdim, kursa devam edebilirdim" gibi cümleler var mı hayatınızda?
İmkanınız varken elinizin tersiyle ittiğiniz, sonrasında pişman oldunuz bişey oldu mu?
İmkanınız varken elinizin tersiyle ittiğiniz, sonrasında pişman oldunuz bişey oldu mu?
Cevapla