Merhaba 🐈 Zamanında yapabileceğiniz, fakat hiç oralı olmadığınız için sonrasında pişman oldunuz bişey oldu mu? "Okuyabilirdim, dil öğrenebilirdim, kursa devam edebilirdim" gibi cümleler var mı hayatınızda?
İmkanınız varken elinizin tersiyle ittiğiniz, sonrasında pişman oldunuz bişey oldu mu?
Ufak tefek şeyler mutlaka olmuştur. Büyük bir fırsatı teptiğim olmadı. Olsaydı kolaylıkla unutmaz, şu an hatırlıyor olurdum. Ben de iz bırakan hiçbir şeyi zihnim kolayca unutmaz çünkü.
Hayır, istediğim her şeyin deli gibi peşinden koştuğum için, elimin tersiyle itmeyi bırak elimi açarak gelmesini bekliyorum. Bu yüzden "keşke şunu da yapsaydım" diyebileceğim hiçbir şey yok genel anlamda. Zaten pişmanlık duymamak adına sonucu kötü dahi olsa deneyen biri olduğum için, olamsa dahi "ben denedim" rahatlığı var üstümde her zaman. Olmayanı zorlamam ama elimden geleni yapar çekilirim kenara. Zorladığım şeylerde oldu zamanında fakat peşinden koşarken kendime ne denli büyük zararlar verdiğimin farkına varınca vazgeçtim bunu yapmaktan...
1 sene sonra bile geçen zamanı fark ettiğinde "elimde fırsat varmış ben yapmamışım" diyorsun, bunu çok yaşadım. O yüzden gerçekten öyle düşünme. Hiçbir zaman hiçbir şey için geç değil, geçeni de bırak geride kalsınlar, önünde ki yola bak...🌼
Fransızcamı geliştirebilirdim ama salladım. Dil öğrenmeye o kadar meraklı biriydim ki ama okul zamanında boş işler peşinde :D koşarken Fransızcayı salladım. Diyorum ki yeniden bi kursa yazılsam veya Fransa’ya taşınsam. Mis gibi olurdu. Birde bir kaç sene önce yalnız yaşayabilme şansım vardı, babam için elimin tersiyle ittim ona da pişman oluyorum zaman zaman.
Hiçbir şeyi elimin tersiyle ittiğimi hatırlamıyorum. Elime şu fırsat geçmişti keşke yapsaydım dediğim herhangi bir şey yok. Aksine elime geçen her fırsatı değerlendirmeyi çalıştım, bir şeyleri başarmak için elime geçen her fırsatı son damlasına kadar kullandım. Ancak buna rağmen birçok şeyi başaramadım maalesef. Çünkü bir fırsat çıktıysa, o fırsatı mutsuz bitirecek yüzbir sorun da çıktı...
Yaşamımda o kadar çok fırsatlar çıktı ki ama düşündüğüm zaman iyi ki kalbimin sesini dinlemişim diyorum. Demekki o zaman gereken oymuş ve ben doğru haraket etmişim. Hiçbir zaman pişmanlık hissini yaşamadım ya da yaşamıyorum. Kendi düşüncemin önüne bi şeylerin geçmesine izin vermiyorum. Bu da beni daha tecrübeleri yapıyor. Hayata karşı her zaman bir kazancımın olması beni huzurlu hissettiriyor.
Bilişim Teknolojileri'nin merkezinde bir yerde staj yapma şansım vardı ve parası yüzünden reddedip, parası ona nazaran daha yüksek olan ama bana hiçbir şey katmayan bir yerde staj yaptım.
evet oldu hanımefendi 6 yıl önce arkadaşlarım Türkiye ye tatil için gelmişti bana sende gel dediler ve ben gitmemiştim işlerimin dolayısı ile gitmemiştim sonra inanın bana çok pişmanlık yaşadım
Pandeminin daha yeni yayılmaya başladığı dönemlerde İtalya'da bir proje için 5 yıllığına anlaşmalı olarak iş teklifi aldım ve aptallık ettim gitmemekle.
Evet oldu. Sonrasında da çok pişman oldum. Keşke o an'a geri çekilip o yaptığım şeyi değiştirebilseydim. Fakat olmadı. Tecrübe böyle kazanılıyor 😄
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Evet birçok ateşli kız vardı bayada isteklilerdi açık açık söylemiyorlardı ama gözleri vardı ben de işlerini bitirmem için elime çok fırsat geçti ama maalsef degerlendirmedim. şu an çok pişmanım.😀