Çok fazla tahammül fedekarlık mıdır yoksa aptallık mıdır?

İnsanları üzmemek kırmamak için gösterdiğimiz sabır ve tahammül aslında kendimize yaptığımız haksızlık diye düşünüyorum ben.
Kimseyi çok fazla iplememek lazım.

Bu bağlamda sorum şu,
Çok fazla tahammül fedekarlık mıdır yoksa aptallık mıdır?
Çok fazla tahammül fedekarlık mıdır yoksa aptallık mıdır?
Çok fazla tahammül fedekarlık mıdır yoksa aptallık mıdır?
Cevapla