"Hissikablelvuku, namütenahi, müşkülpesent, nevi şahsına münhasır" gibi gibi, daha fazla yazmayayım, kalanını size bırakıyorum.😬 Söylemesi hoş olan ve kulağınıza güzel gelen eskilerden bir kelime bırakın bakalım.👀
Söylerken kulağa güzel gelen eski bir kelime bırakır mısınız?
Eski kelime olduğu için değil tamamen senin söylemek için çaba gösterirken sinir olman için atıyorum ahaha 🤣 Şemsi paşa pasajında ensesi büzüşesiceler 😂😂
Yaaa Şa🥰 Eski kelimelere bayılıyorum. Eski kelimeler kullanan kişiler inanılmaz çekici geliyor bana erkek/kadın farketmez (farketmez derken farklı düşünülmesin) (Erkek cinsine ilgi duyuyorum🙂) ama eski kelimeler öyle güzel ki, öyle hoş ki. Mesela benim de en sevdiğim kelimelerden birisidir şahaserim.. Şahaserim 🥰 Sevdiğim adam bana bu sözü söylesin isterdim 🎈 Velhasıl kelam, hissiyat bu kelimeleri seviyorum. Eski kelimeleri çok seviyorum ve konuşmalarında, ifadelerinde eski kelimelere yer veren kişilerin zarif, eskiye özlem duyan, ruhunda nostaljik güzellikler barındıran fevkalâde insanlar olduklarını düşünüyorum. Fevkalade de güzel bir kelime bu arada😊