Sessiz birisiyim kibar kırılgan biriyim
Dışardan soğuk görünen biriyim
Şimdi kendime benzeyen biri mi yoksa benim tam tersim birisi mi?
Dışardan soğuk görünen biriyim
Şimdi kendime benzeyen biri mi yoksa benim tam tersim birisi mi?
İnsan Kendine Benzeyen Kendine Yakışanı Elbet Geçde Olsa Bulur Bunu Kalbi Yüreği Aracılığıyla Olur Kalbin Çekim Alanına Girer Yüreğin Isınır Tutunmaya Başlar Ve Bırakmaz
Cevap
9Cevap
Çok benzersen yine olmuyor zıt oluyorsan yine olmuyor. İkinizinde eksik taraflarını birbirinizin kapatması gerek anahtar kilit gibi uyumlu olmak önemli.
Ondan farklı birisiyle olmalı ki onunla vakit geçirmek zevkli olsun
Ya anlasamazsak
Zıt olursa daha fazla sarıyor sence herşeye evet ya da tamam diyen insandan ne kadar zevk alırsın?
Tam tersi her zaman iyidir. İnsan kendisi gibilerinden sıkılır. Tuvalin renklere ihtiyacı var
Seçimine bağlı bu kendin gibi biri olursan ikinizde kendi kabuğunuzda olursunuz. Ters olursa anlaşamamazlıkta olabilir
Zıt veya benzeyen tamamlayıcı olmalı iki kişide birbiri için
Umarım tersin biri olmasın, çok kırılırsın
Sen nasıl seviyorsan öyle biri
istedigin seye göre degisir.
Sana benzeyen cidden herseyimi sana benziyor yani
benzer
seni üzerler
Tam tersi daha iyi olur
Benzeyen elbette
Kendime benzeyen birisi olmalı.
Tam tersi daha iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?