AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
110Cevap
Allah iyilerle karşılastırsın seni. Töbe etmissin, allah tobeni kabul eder ins.
İşin zor, insanlar binbir çeşit. şansına kalmış bir durun
Herkes ikinci bir hakkı hakeder. İlk yapılan yanlış değildir öğrenmedir. Sadık kalacaksan ve bağlanacaksan dediğin kriterlerde olduğumu düşünüyorum. eğer sende samimi isen canımın ötesindeki can olma yolunda ilk adımı atar mısın?
Yaa ne anlar bakir erkek onun amacı deliği tutturmak
bir kereden sonra bakir olmayacak ne de olsa illa öğrenilir
Oda birileriyle birşeyler yaşamış sonra pişman olmuşsa kabul eder seni
öyle istemiyorum ama. beşikten bu yaşına kadar müslümana yakışır bir hayat sürmüş birini istiyorum :(
oldu sen milletle eğlen keyif çat onu bakir iste. şahsen ben seni kabul etmem
sen dediğim gibi bir insan mısın ki?
ee böyle birinin beni istemesi zor zaten evet haklısın ama istiyorum işte :/
ozaman gidip köyden birini bulucaksın kısacası saf birini yoksa aklı başında biri seni kolay kolay almaz
beklentilerini kendin temiz değilken bukadar yüksek tutma!
Pislet pislet temizler temizero demişler. ..
herkes kendi gibi birini bulacak. aynı senin gibi yaşamış birini bulursun ancak
Sen önce olmayı istediğin kişi ol.. Mutlaka nasibin çıkar karşına inan..
Aileni kötüleme bence onlar farketmeden koruyup kollar kötü bir duruma düşmeni istemezlerdi
ona iyi kadınlık yaparsan bir dedigini iki etmezsen çok kabul eden olur
git ilişkiye girdiğin erkeklerle evlen. Namuslu erkeğe Yakışmassın. Anladın sen
eğer istediğim gibi birini bulamazsam asla evlenmem bende. hele de o zibidilerle hayatta olmaz
Allah hakkında hayırlısını versin. Gerçi nekadar hayırlısını verir. Nikahsız evlenmeden ilişkiye girdin. Tevekkül et belki faydası olur
Allahın ayeti bellidir. Zina eden kadınlar sadece zina eden erkeklerle evlenir.(Bakara Suresi)
evde kalırsın sen olan olmuş tövbe etsen nolucak kendini bilen kız her türlü bunlara engel olurdu yardıma nasiyata gerek yok bahanelerine sıgınma
Eğer kocan da zamanında herşeyi yaşamış birisi ise ve mezhebi genişse olur evlenirsin
haklısın.. ne diyebilirim ki.. anca hakettiğim o tip biri zaten.. müstahak bana
eğer yazdıklarında samimi ve doğruysan pırlanta gibisin. Doğru kişi umarım karşına çıkar :)
senin böyle düşünmen büyük olgunluk dostum inşallah hayırlısı olur ama çıkar karşına elbet birisi
Ya kısmet de bir yola çık gerisi gelir bulur seni.
Yok öyle üç kuruşa beş köfte. Bakir olmayan ama senin gibi aklı başında biri kabul edebilir.
Elbette ki bulursun hiç tasalanma sen içini ferah tut. Sen doğru olduktan sonra karşılığını alırsın elbet
Ayni durumda bir sevgilim vardi ama ben kiyamadim o boyle devam ettigi icin ayrildim neden olmasin eger samimiysen olur yani
Ederim , benden ayrılan sevgiliminde böyle bir olayı varmış , söyleyemedi acı çeke çeke ayrıldı , halbuki söylese ben onu böylede kabul ederdim...
Cevap yorumlarından birini gördükten sonra Hayır diyebilirim
tövbeni etmişsin güzel kardesım tövbendede istikrarlı olursan neden olmasın hersey kader kısmet
Yaptiklarindan pisman olursun.. sen bu sekilde gelecege bak gerisi gelir elbet
Dine namusa onem veren biri seni kabul etmez maalesef varsa bile sana denk gelmesi zor
Tövbe ettisyen geçmiş geçmişte kalmıstır
kendıne uygun bırını buldun mu gerısı bostur zaten
Önemli olan senin pişman olman bence tabikide kendine göre insanlar bulabilirsin neden olmasın
ALLAH hakkında hahırlı olanı nasip etsin. dünyanın sonu değil bacım elbet biri çıkar karşına hahırlısı üzülme
namusunu korumuş erkek diyorsun ama sen koruyamamışsın
koruyamadım ama benim ailem bana din adına ahlak adına hiçbir şey öğretmedi.. çok başıboş bırakıldım ve ailem tarafındanda çok dışlandım.. samimi bir şekilde tövbe ettim..
Hatalarindan ders cikardiysan ne mutlu sana. bilirim basi bos olmayi eski kiz arkadasimda oyleydi anne baba ayri anne de edep haya yok kizi da kendisi gibi olmk uzere cok uzuluyorum ama elimden bir sey gelmiyor.40 yasinda adamla geziyor simdi kendisi 18 yasinda daha allaj oslah etsin demekten baska bir sey yapamiyorum sanada mutluluklar
Allah tovbeleti cokca kabul edendir. Sana yol gosterecek imanli biri gelecektir hic suphesiz namaxi dosdogru kil ve bekle
sözüm sana degil yanlıs anlama insanın karakteri or***pu olmasın önemli olan o. Ayrıca evlenecegim kişinin geçmişi beni ilgilendirmez çok sevmişsem.
Bilmiyorum ama gerçekten namuslu biri ola bilecekmisin ne kadar dürüst ola bileceksin.
Eğer bu ikisi ola biliceksen konuşalım ve merak etme burada bilen bilir kimseye gel konuşalım dememişimdir ya da kimseye sapıklık yapmamışımdır.
Gelin ata binmiş ya nasip demiş. Çok sevilirsen kabul görürsün endişelenme
Sevdikten sonra bir onemi yok canim bakire olup herturlu pisligi yapan kizlarda var
abi orospumusunuz ya bide yapip sonra pismanim diyenler yok mu daha da mal oluyolar iyice azdiniz bu n e
başıma geldi kabul etmedim. başkası edermi bilemiyorum. o dedigin erkekler dediğin gibi oldugunuda düşünürsek bilemedim
En guzelini yapmissin kismet bu isler dua et gerisi gelir insaallah
önce niyet eder insan ama dua na ne kadar sadık kalırsan o kadar yakın olursun dua na
Vallaha ben olsam kabul ederdim ama baskasini bilmem
Düşüncelerin çok güzel. İNŞALLAH hayırlısı nasip olur.
senin gibi hatun çok sokakta erkegin bilmesine gerek yok o sır olacak senle birlikte sen bir şekilde uygun bir eş çıktıgında kaptır gitsin kendini
Bize senin gibi namuslu kızlar lazım namussuz ırzsız kopeklerin yeri yol kenarıdır
Allah'ın izniyle sen bir yola çık gerisi gelir :)
Kismetten öteye birsey yok dostum
Tam tersine erkek yapmis olsa bu tur seyi kizlar kabul etmezdi emin ol etsede cok az kisi cikardi...
Seviyorsa olabilir neden olmasin
hepimiz orospuyuz bunu izaha gerek yok :D
neden olmasn ki 2 kez mi girdin ilişkye
2 sevgilim oldu. ilişki sayısını bilmiyorum.. çok defa:(
sağlam değil yani
ne sağlam değil
ee yuh be
ne beee
açıkçası ben evlenmezdim seninle :D
niçin ama tövbe ettim
misal senle evlendikten sonra senin gözünün önünde 2 kerede ben seni aldatıyım tövbe ediyim sen devam edermisin ilişkiye
ama pişman olduğumu geçmişimden utanç duyduğumu söylüyorum zaten.
sen benim ailemi bulunuduğum çevreyi bir tanısan beni bu kadar ayıplamazdın..
sana yol gösteren kimsenin olmaması biraz daha yumuşatıyor insanı ama yok olmazdı yani ya :D
illa bakir olması şartmı?
Sen bir yola çık gerisi kısmet.
Aynen arkadaşa katılıyorum. Kısmet bu işler.
Senle iliski kurmam ancsk mecbur kalirsam olabilir
sen çok yanlış anlamışsın kardeş. bende zaten kimse benimle ilişkiye girmiyor diye yakınmıyorum. namuslu dinine düşkün erkek yok çevremde sadece
git altına yattıklarınla evlen
kırıcı oluyosun.. hayatta en çok pişman olduğum şey bu
Bazı şeylerin dönüşü yoktur. Ama sen tövbeni et Allah'a yönel en azından Allah affeder
piyasa senden kaynıyor
o ne demek şimdi :(
çok kabasın biliyo musun
biliyorum sen mutlu evliliği hak etmiyorsun yaptığın pisliklerede bahanen hazır aile
hahah ya benim annemin babamın ne bok olduğunu bilmiyorsun. bilmeden konuşmak çok kolay ama neyse sende haklısın kendine göre.. sağ ol cevap için
Samimi olduktan sonra neden olmasın
Nasipse gelir yemende nasip değilse ne gelir elden
Allah yardım etsin ne diyebilirim ki
neden hiç ilişkiye girmemiş erkek?
Allah kulunu yarı yolda bırakmaz...
Yanlis anlamazsaniz bana bir mesaj atar misiniz?
zor gibi duruyo ama belli olmaz
Sevgi , aşk varsa olabilir.