Benim hiç güzel gençlik hatıram yok, sizde durumlar nasıl?

Bugün 4. Doz aşımı olmak icin hastaneye gidiyordum yolun üstünde kız yurdu vardı. Erkek arkadasları onları yurda bırakıyordu. Yalan olmasın çok fena koydu bu durum bana. Benim hiç böyle anım olmadı 35 yaşıma geldim hâlâ yalnız yaşıyorum. Hayat çok anlamsız geldi bir anda. Hiçbir kızla sinemaya gitmedim, oturup yemek yiyip bir şeyler içmedim, okula beraber gitmedim. Bomboş yaşadım yani. Ölmek için dua eder hâle geldim.
Benim hiç güzel gençlik hatıram yok, sizde durumlar nasıl?
Cevapla