Manipüle etmek zayıflık göstergesi mi yoksa zeka mı?

.
.
Manipülasyon iyi tarafları elbette ki vardır kötü taraflar daha çok gibi.

Manüpüle eder misiniz, yoksa maruz mu kalırsınız daha çok?
Manipüle etmek zayıflık göstergesi mi yoksa zeka mı?
Cevapla