Kendimi çok çirkin buluyorum. Resimlerde de çok çirkin çıkıyorum. Ne yapacağım ben?

Arkadaşlar ben kendimi çok çirkin buluyorum. Resimlerde de çok çirkin çıkıyorum. Çok sevdiğim arkadaşlarımı bile güzelliklerinden dolayı kıskanıyorum. Bana hiçbir erkek bakmıyor kaç defa uzaktan resmımı görüp eklediler sona anında sildiler. Kafam da küçük zaten. Kendimden nefret ediyorum. Napıcam benn.:(((((((((((
Kendimi çok çirkin buluyorum. Resimlerde de çok çirkin çıkıyorum. Ne yapacağım ben?
Cevapla