Arkadaşlar ben kendimi çok çirkin buluyorum. Resimlerde de çok çirkin çıkıyorum. Çok sevdiğim arkadaşlarımı bile güzelliklerinden dolayı kıskanıyorum. Bana hiçbir erkek bakmıyor kaç defa uzaktan resmımı görüp eklediler sona anında sildiler. Kafam da küçük zaten. Kendimden nefret ediyorum. Napıcam benn.:(((((((((((
Cevabın nedir?
Cevapla
Canim kac kilosun? Kiloluysan zayifla. Boyun kac? Yuzune bakim urunleri kullan garnier saf ve temiz olabilir mesela. Sonra saclarini yap arada badem yagi kullan. Kendine guven en onemlisi bu. Seni gorsem daha iyi aciklarim. sana sunu yap bunu yap diye. Foto atsana bana ozelden canim. Bana guvenebilirsingordugum an silerim. Sana yardimci olmak istiyorum. Bende bir aralar oyleydim hatta fotomu koycaktim nuraya ama sonra guvenemedim koymadim buraya:) ama bana guvenebilirsin gercekten.
05 Yorumla
Soran+1 yıl18 yaşındayım boyun 1,61 kilomsa 49. Aslında benım en büyük sıkıntım kafamın yaşıma göre küçük olması ve kafam küçük olduğu için yüzümde küçük duruyor. Zaten burnum da hasarlı yandan bakıldığın da çok tuhaf hatta iğrenç duruyor. Eğer facebook falan varsa mesajdan link at ekliyim
Soran+1 yılBende buraya fazla girmeyı dusunmuyorum çok vakıt kayboluyor. Bende ygs ye hazırlanıcam.
Soran+1 yılKafamın normal şekılde buyuk olmasını ısterdım. Ya benden kaç yaş kucuk kuzenlerımın kafası benden buyuk yanlarına özürlü gibi duruyorum
En İyi Cevaplar
+1 yılYani yapacak bisey yok malzeme bu. Kendini sevmeye bak. Beğenen beğenir beğenmeyen beğenmez. Sen çok takinti yapmissin bence. Söylediğin kadar olduğunu sanmıyorum. Ayrıca çirkinlik kime gore çirkinlik.
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet takıntı yaptığım doğru ama bu elımde olan bır sey degıl
+1 yılÖz güvenini kazanman gerekli buda kendini mutlu etmekten geçiyor. Mutlu olmak da giyim kuşam, değişiklikler, alışveriş ve kendine bakmaktan geçiyor. Kendine iyi bakar, sağlıklı beslenir ve en önemlisi spor yaparsan mutlu olabilir bunun neticesinde öz güvenin yerin gelebilir.
Hedeflerini yüksek tut, kararlı ve seçici ol.01 Yorumla
Soran+1 yılZaten sporcuyum. Ben güzel giyinsemde değişiklik yapsamda yüzüm çirkin yani. Ne yaparsam yapıyım güzel olamıyorum.
Öenmli olan çirkinlik değil bir duruşunun olması.. Yürüdüğün bir yolun olmalı.. Cazibe güzellikten çok daha ağır basan bir şeydir. Zamanla vücudun oturur. Kendine bakarsan çok çekici cazibeli bir kadın olabilirsin. Ama böyle çirkin olduğunu düşünürsen sürekli, hedeflerinden koparsın. Bir yolun olmalı yürüdüğün.. Sevgiler.
03 Yorumla
Soran+1 yılSağol çok güzel şeyler yazdın ama inan çok zor
Soran+1 yılTamam teşekkür ederim:)
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
17
Cevap
47Cevap
Saçmalama ya keşke bir resmini koysaydın sen kendi kendine yorum yapıyorsun böyle soruya neden resim koymuyon neye göre değerlendiricez canın herkesin bir kısmeti vsrdır canım canını sıkma sadece zamanı gelmemiştir bence resim koy resim oky
00 Yorumla
+1 yılHerkes aynı güzellikte değildir olmaz, olamazda. Ve herkes 20 sene sonra kırışıklıklarla dolu olucak bence kendini geliştir başka konularda zekan ön planda olsun güzelliğin değil.
03 Yorumla
Soran+1 yılişin tuhafı ne çirkin arkadaşarım vardı bır baktım hepsı güzelleşmiş ama beeen aynıyııım
- +1 yıl
sende güzelleşirsin bakım filan yap belkide abartıyorsundur kompleksli olma
Soran+1 yılBilmiyorum...
+1 yılHayir kotu yanlarina bakip moralini bozcagina iyi taraflarini bul olumlu dusun kendinle barisik ol sen bir bayansin bir bayan bir cicek cirkin olamazsin...
00 Yorumla
+1 yılÇirkin kadın diye bişey yok bence sen kendini çirkin buluyosun bu piskolojik bişey hem dış görünüş değil iç görünüş önemlidir canım boşver bence :)
04 Yorumla
Soran+1 yılBir insana çirkin olduğu bir kaç erkek tarafından yüzüne vuruluyorsa sadece iç görünüş önemli değil.
- +1 yıl
Zaten erkekler aptallığın ete bürünmüş hali değilmi bence canını sıkmana bile deymez
- +1 yıl
Afedersin ama çoğu öyle
+1 yılgüzellik geçici, çirkinlik kalıcıdır. bu yönden bak, ayrıca çirkin şansı diye birşey var hatırlatmak isterim :)
02 Yorumla
Soran+1 yılOlsun yinede ben güzel olmak isterdim en azından kafamın yaşıma göre normal eşitlikte büyük olmasını.
- +1 yıl
kalbin güzel olduktan sonra fiziksel güzellik önemli değil, estetik vs yaptırabilirsin.
+1 yılKendine değer ver... Elin tutuyo.. gözün görüyo.. kendine gel.. Olmasaydı daha mı iyiydi? Ya aynada çirkin dediğin yüzü göremeseydin? Bakılmaması sadece kendine güvensizliğinden.. Satıcı yoğurdum ekşi derse müşteri alır mı onu
05 Yorumla
Soran+1 yılHaklısınız ama elımde değil
- +1 yıl
aynaya bak kendine hakettiğin değeri önce sen ver
- +1 yıl
Psikoloğa git
Soran+1 yılEvet onu düşünüyorum
- +1 yıl
Düşünme git..
+1 yıltatlım biraz bakım yap kendıne psikolojını bozma once sen kendını sev. Dogustan gozlerı bacagı kolu olmayanları dusun onlar hak edıyormu sence, Allah cc dasenı boyle ımtıhan edıyor sabır goster, özguvenını kaybetme
05 Yorumla
Soran+1 yılÇok denedim hala deniyorum bazen kabullenıyorum ölümle dünya diyorum hep böyle kalacak değilim diyorum ama sonra barzonun teki gelip her seyı alt ust edıyor
- +1 yıl
sen onlara kulak asma, sen hayatını onlar ıcın yasamıyorsun kendın ıcın yasıyorsun, senın huyun fızıgın baskasını ılgılendırmez nerden buluyorlar sana karısma hakkını, emın ol ılerde hersey yoluna gırer yeterkı sabır. yasın kactı bu arada
Soran+1 yıl18 yaşındayım. Çok dua ediyorum inşallah kabul olacak.
- +1 yıl
fızıkıen daha gelısımını tamamlamamıssın. aynen cok dua et hersey yoluna gırer
Soran+1 yılİnşallah çok teşekkür ederim
Kişilik & Karakter konusunda 693 cevap paylaştı. Öncelikle soyle kardeşim giyim olsun kendine bakarsan düzelir kimse kendine bakmadan bir yerlere gelemez yardımcı olabilirim sana..
00 Yorumlayüz güzelliği ya da fizik durumun seni endişelendirmesin sende eksik olan şey bence özgüven.! düşünce tarzını değiştir insanların seni beğendiğini düşün ve beğensinler sana bir kısayol fıstık.
01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
Sana gore de biri cikar merak etme mutevazı ol bu hayatta
01 Yorumla
Soran+1 yılMütevazilikten battım zaten. bana göre birinin çıkması önemlı değil. ben güzel olmak istiyorummm :(((
+1 yılYas kac ayni benim durumumdasin arkadasim ya cok cirkinim:(
03 Yorumla
Soran+1 yıl18 yaşındayım :(
- +1 yıl
Bende cirkin buluyom napcaz kanka biz yav:(
Soran+1 yılKeşke yapıcak bir şey olsaaa
boy 1.58. kilo 58 kilo. yaş 38. 20-23 yaşlarında bir cocuk gibi kücük gösteriyorum. artık evleneceğimede inanamıyorum. sen çirkinsinde ben neyim :D
014 Yorumla
Soran+1 yılSen çirkin değil minnaksın D:sdsddf
- +1 yıl
fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/.../...089235_n.jpg
resimdeki gibi yaş gösterme sıkıntısı içindeyim. kör topal bile selam vermiyor
Soran+1 yılResımde kı sen mısın?
Soran+1 yılÇirkin değilsin bu bir. Sadece yaşına göre minyonsun bu da iki.
Soran+1 yılMinyonsun ve ayı gibi kıza teklif ediyorsun hey gidiii. Senin gibi bir çok insan var üzülme bulursun
Soran+1 yılKısmetini bekle
Soran+1 yılEvlilik programına katılsan?
Soran+1 yılEvlenmesen ne olur hayatı yaşaa
+1 yılSende içini güzelleştir. Gönlünü, ahlakını güzelleştir. Gören değilde tanıyan sevsin seni
03 Yorumla
Soran+1 yılGören tanımaya fırsat vermiyor :)
- +1 yıl
Sabret, seyir eyle Allah sana hayırlısını verecektir
Soran+1 yılAmin inşallah
- Kişilik & Karakter konusunda 3,8b cevap paylaştı.
+1 yılTiple olmasi iyi degil senden guzelini bulunca seni bırakir. karakter oyle miii:)) guzelse guzeldir. cirkinse guzellestirirsin
00 Yorumla nasip.. ben de kör bayanlara ilgi duyuyorum ki beni beğensinler :P
11 Yorumla
Soran+1 yılSanada yazık :D
Birileri yüzüne vuruyorsa sen de onların yüzüne vuracaksın. Kes l*n dümbük hiç aynaya bakıyor musun diyeceksin.
011 Yorumla
Soran+1 yılVur ne olucak ki sonuçta ben çirkinim yani kendimi tatmin etmekten başka bir şey değil onu yapmak.
- +1 yıl
Çirkin insan yoktur bakımsız insan vardır. Kimse anasının karnından çirkin olarak doğmaz. Ha fiziksel bir sıkıntıyla doğdu diyelim. Ne olmuş bunda? Sevgili ya da fiziksel görünümün o kadar da önemli değildir. Benim 4-5 yıldır hiç sevgilim olmadı. Ve olmayacağına da inanıyorum çünkü ben de kendimi çirkin hissediyorum ama bunu kafama o kadar takmıyorum. Dünyaya bir kere geliyorsun takıl kafana göre kendini üzme kendini hep tatmin et ^^
Soran+1 yılBende sevgılım olsun dıye can atmıyorum ama çirkinliğimi gerçekten kafama çok takıyorum. Hayır sureklı yüzüme vurulmasa bir şey demıycem. Ama ınsanalr çok düşüncesiz.
Soran+1 yılolmuyor işte öyle :)
Soran+1 yılNereden biliyorsun :D
Soran+1 yılİnşallah :)
- +1 yıl
Alperen sen mi tipsizsin amk? oturduğumuz yerdeki ilk 10'a girersin ne tipsizliğinden bahsediyon mk.
Soran+1 yılİşte güzel olan insanlar bazen kendini çirkinmiş ayaklarına sokuyor uyuz oluyorum. Kız çok güzel peşinde bir sürü erkek fotoğraflar da desen on numara çıkıyor. Kalkmış bende çok çirkinim kanka takma diyor. Gelde delirme
Allahın gücüne gider öyle deme bende kendimi beğenmiyorum
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet isyan ettiğim için çok günaha giriyorum farkındayım ama düzelemiyorum
Kişilik & Karakter konusunda 604 cevap paylaştı. Evrim gecirenlere bir bak ne yapmışlar sende yap. Eğer değişim olmuyorsa zorlama boşver takma kafana
01 Yorumla
Soran+1 yılVallaha hepsi kendiliğinde güzelleşiyor. Hele ilkokulda ki arkadaşlarm şu an resmen başka ınsan olmuşlar.
Gizli Üye(30-35)+1 yılBurası Türkiye eşşeğe, ördeğe tecavüz edilen yerde yalnız kalmazsın merak etme
10 Yorumla
+1 yılÇirkinsen çirkisndir kısa tespipt
Bedin bedava dediler kullandık aasdasd07 Yorumla
Soran+1 yılBu beyin sana fazla :D
- +1 yıl
Ay iltifat etti kesin hoşlandı A:SDasdasd
Soran+1 yılYaa en çokta bıyıklardan hoşlandım :D
- +1 yıl
Onlar bile sana bakmaz
* kezban. avi Peşmerge tipli yaratık :D
Soran+1 yılMahmut
- +1 yıl
yoksa senmisin :D
Hülooooo A:SDasd
Soran+1 yılSensin hüloooo :D
güzellik hikaye iş, potansiyel varsa herkes peşinde takılır.
00 Yorumla
+1 yılGüzellik görecelidir. Belki seni beğenenler de vardır ama bundan sen haberdar değilsindir
06 Yorumla
Soran+1 yılEminol beğenenler de benım gibi çirkin kendilerine eş değer arıyorlar
- +1 yıl
Seni görmediğim için yorum yapamam ama bence kendine fazla haksızlık ediyorsun
Soran+1 yılYok yok gerçekten çirkinim yani haksızlık falan yok ortada
- +1 yıl
Sen kendini resmen yerin dibine soktun şu an. Bence pozitif ol her kör satıcının bir kör alıcısı vardır demişler.
Soran+1 yılYapıcak bır sey yok yerın dıbıne gırsemde
- +1 yıl
Sen bir silkelende gel derim
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaa böyle diyenlerin fotosunu çok merak ediyorum koysana bir
01 Yorumla
Soran+1 yılkoyamam
Bir bayanı güEl yapan karakteridir ben mesele çok dominant ve şişman olan kızları beğeniyorum bu bir sorun değil efendim
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılBen de senin erkek versiyonuyum ama sen uzulme samimi soyluyorum butunn kadinlar birer cicektir
01 Yorumla
Soran+1 yılBöyle yaşamak zorr
Gizli Üye(30-35)+1 yılResimlerde Retrica kullan. O zaman sıkıntı ortadan kalkar.
03 Yorumla
Soran+1 yılKendimi kandırırm
Cevap sahibi+1 yılKendine haksızlık etme. Makyaj yap , saçını boyat ve en önemlisi her zaman kendine güven.
Soran+1 yılMakyaj olarak eyeliner, rumel gibi şeyler kullanıyorum ama kapalı olduğundan saçımı boyatsam bir işe yaramaz. Hem de saçımın rengini seviyorum
Kendine güven ve kendinle barışık ol.
06 Yorumla
Soran+1 yılİşte kendimle barışık olmayı başaramıyorum çünkü defalarca çirkin olduğum ve kafamın küçük olduğu yüzüme vuruldu. Kendimle barışık olmam imkansız.
Soran+1 yılGörünen köy klavuz istemez. Onlar sadece gerçeği yüzüme vuruyorlar.
Soran+1 yılO çok farklı bir şey. Benimde üzerime cam yıkıldı burnuma dikiş atıldı şekli bozuldu.
Özgüven eksikliği tamamiyle başka bir şey değil..
04 Yorumla
Soran+1 yılHayır yahu çirkinsen çirkinsin özgüven faso fisooo
Soran+1 yılEvet kesinlikle ruhen dipteyim. Psikoloja falan gitmeyi düşünüyorum
Fotoğrafın olmadığı için yorum yapamıyciğim :)
02 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten bana cirkinsin veya guzelsin demeni beklemiyorum cirkin oldugum bariz belli
+1 yılzorla güzelli olmaz kabullen artık şampiyon
04 Yorumla
Soran+1 yılKabullenmemek elde degıl zaten
- +1 yıl
benide ağlatıcan hınzır
Soran+1 yılAğla
- +1 yıl
hahaahaha beklemeye devam et o da olur ;))
ben öleyim ozaman bu kulaklarla :))
02 Yorumla
Soran+1 yıl:) Bu arada Trabzonlu musun?
- Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.
+1 yılGörsek bir şey denir.
10 Yorumla
+1 yılAynisi bendede var o sorunun takma :(((
00 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 638 cevap paylaştı. Önemli olan başkalarının düşünceleri.
00 YorumlaÜzülmee herkesin bir alıcısı vardır mutlaka
04 Yorumla- +1 yıl
evet ben bunu alıcam :D
Soran+1 yılSorunum alıcılk değiill ben güzel olım de kımse alamasın umrumda degıll. Ama yüzüme vurlamarı benı çok üzüyor. Aldırış etmıyor gıbı gorunup hergun kendıme lanet etmekden bıktım
Soran+1 yılBir insanın annesi bile çirkinliğini yüzüne vuruyorsa kim vurmasın ki?
- Kişilik & Karakter konusunda 960 cevap paylaştı.
+1 yılÇirkinlik guzel kanka
00 Yorumla bende öyleyim :3 aman ya salla diyorum hep. s. s
10 YorumlaKişilik & Karakter konusunda 618 cevap paylaştı. Tek derdin bu olsun be gülüm
00 YorumlaBendensin rahat ol :)
00 Yorumlaher topalın bir kör alıcısı vardır :D
00 Yorumla
+1 yılKendin gibi birini bulursun. m. etme
00 YorumlaModifiye yapabilirsin mesela:D
00 Yorumlagörmeden birşey diyemeyiz
00 YorumlaRetrica kullan dostum :)
02 Yorumla
Soran+1 yılsen öyle mi yapıyorsun dostum
+1 yılhani göremiyorum seni?
02 Yorumla
Soran+1 yılAnlattıklarımdn yola çık
- +1 yıl
fizik nasıl peki?
hacı koy gıt sın bosver :D
04 Yorumla
Soran+1 yıldemesi ne kadar kolay ya :D
Soran+1 yılBir kız için çok zor. Özelliklede etrafında ki arkadaşların çok güzelse
+1 yılBende öyleyim ne yapalım olelim mi?
04 Yorumla
Soran+1 yılÖlsek kurtuluruzzz
- +1 yıl
Kizlar gene rahat bence erkeklerin isi daha zor bence :( senin yas kac
Soran+1 yılNeyi rahat ya kız için çirkin olmak ve etrafında kı kızların çok güzel olması berbat bır duygu
- +1 yıl
Kendine bak biraz bence yasa heo çalış bilime ada kendini en iyisi
Gizli Üye(30-35)+1 yılben de çok tipsizim :(
03 Yorumla
Soran+1 yılÇok üzücü bir durum:(
Cevap sahibi+1 yılçekilecek dert değil
Soran+1 yılKesinlikle
Gizli Üye(30-35)+1 yılbir resim at bakalım
01 Yorumla
Soran+1 yılYok resım atamam
Görmeden yorum yapamayız.: D
00 Yorumla
+1 yılYalniz degilsin :)
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılkız merak ettim tipini be
00 YorumlaTakma
03 Yorumla
Soran+1 yılOlmuyor. Acıyı çeken anlar
Soran+1 yılEyeliner ve rumel haricinde bir şey kullanmıyorum
o zaman çirkinsin
01 Yorumla
Soran+1 yılSüper tanı.
Aynı ben :-)
011 Yorumla
Soran+1 yılPeki biz ne yapıcaz :)
Soran+1 yılBir bilseeem. Allah katında herkes güzel yaratıldı. Ama neden dünyada öyle değil? Neden dünyada güzel çirkin ayrımı yapılıyor? Nedeeeen? :(((
Soran+1 yılyok ya resım gösteremem. :( Hem belkı sende sadece kuruntu yapıyorsun
Soran+1 yılİmzalı belgen mi var :D sen yolla mesajdan bakıyım
Soran+1 yılNeyse al edahandee
Soran+1 yılxper yetmıyor
Gizli Üye(30-35)+1 yılYalnız değilsin -_-
00 YorumlaEvrimi beklicez :)
08 Yorumla
Soran+1 yılÇok bekledim bu saatten sonra olmaz :)
Soran+1 yılO da olmuyor :)
Soran+1 yılçok çirkiniiiimmm
Soran+1 yılİşte çok pişman oluyorum çok günaha giriyorum ağlıyorum ama ne yapıyım:(
+1 yılFoto alalim.
04 Yorumla
Soran+1 yılO olmaz işte :/
- +1 yıl
Yolla biz karar verelim 😊
Soran+1 yılŞu ortamda paylaşamam maalesef
- +1 yıl
Ozelden atesle 😅
görsek bişey deriz..
00 Yorumla
+1 yılFotograf at
03 Yorumla
Soran+1 yılya fotoğraf istiyorsunuz da atamam ama
- +1 yıl
Ozelden at o zman tum samimiyetimle yorum yapicam
Soran+1 yılXper yetmıyor ki. edahandeee hesabım bu
- Devamını Gör (4)
Devamını Gör(49)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Kendimi çok çirkin buluyorum. Resimlerde de çok çirkin çıkıyorum. Ne yapacağım ben?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar