
kesinlikle 2 duble viskidir.
sizi fazla yormaz, yanına güzel bir çikolata ile vücudunuza hem mutluluk hormonu salgılatırsınız hem de alkol ile gevşersiniz. sonra mışıl mışıl uyuyun.
Eğer uymadıysa size başka alternatiflerde deneyebilirsiniz.

Akşamları hafiften Çakır keyif olmayı seviyorum.. Keyifli günler..
Teşekkür ederim..
Ricalar💐
Neden yorumumu sildiniz sayfanızdaki
Duş ve uyku ben içince daha çok yoruluyorum
Kimler gelmiş kimler🤗😄
Cevap
2Cevap
Duşun arkasından içtiğim kahve ve sigara bütün yorgunluğumu alır...
Çarpıyor biliyon mu , telefonda konuşurken uyuyakaliyorum falan ayıp oluyor. 😁😁😁
Oh afiyet olsun yarasın ulan 🤤😁😂☺
ben alkol nefret ederim
Başka alternatiflerde vardır tabiki
uyumak o halde
Pek yorulmuyorum zihinsel olarak ta alışıyor insan
Yatağımda tembellik yaparak
Kahve ile.
Uyurum
Uyurum😀
Bence de viski🥃✌🏻
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar