İhtiyaç sahiplerine verebilirsin. Çevremizde bir sürü ihtiyaç sahibi kişi var onlara kullanabilecekleri eşyaları verin. Çevremde yok denk gelmedi derseniz belediyelerin kurduğu eşya kutuları var hemen hemen her belediye yapıyor sokaklarda eşya kutuları kuruluyor onlara atabilirsiniz sonra oradan ihtiyaç sahiplerine ulaştırıyorlar. İnternetten bakın ya da çıkın dolaşın mutlaka elbise dolaplarına denk gelirsiniz onlara atıp ihtiyaç sahiplerine yardık edebilirsiniz kırık şeyleri de çöpe atmasını bilmeniz gerek.
Merhaba, bence hayatın halen devam ettiğini kendinize hatırlatarak bir silkelenmeniz lazım yani artık düzelmem lazım ve her şeyi yoluna koymam gerekiyor çünkü ben birey olarak değerli biriyim ve değerli işler yapmam lazım şeklinde eğer kendiniz motive etmezseniz, hayatınızı anlamını kavrayamazsanız o zaman işiniz zor olur. Her şeyinn gönlünüzce olması dileğiyle...
Hiç sorma bu bende de başladı ilk önce bir hevesle başladım ileride anılarıma bakarım nostalji olur diye ama abarttım nerde kucuk fiş var onu bile kutuma koyuyorum. Anı biriktirmekten çok çer çöp biriktirme hastalığı bende ki
Nasıl oluyor da o kadar eşya seni rahatsız etmiyor. Ben fuzuli kalabalık eden hiçbir eşyayı evimde tutamam. Çünkü gözüm aldıkça sinir krizi geçiririm. Seninki takıntı haline gelmiş, ondan dolayı saklıyorsun. Bence bir önce bu takıntıdan kurtul yoksa aradığın hiçbir eşyayı bulamaz hale geleceksin.
Bendede eskiden oluyordu. Zar zor bir iki eşyamı atmıştım, Sonra üzülüyordum. İlk başta yakınlarına ihtaçları olabilecek eşyaları verdim. Sonra yardım yapmaya başladım. Ama kırık, bozuk eşyaları direk atardım, eski pek bana lazım olmayanlara kıyamazdım. Kırıkları yapıştırıp tabak vb. şeyler yapabilirsin. Ama yapmayacaksan bence at.