• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Kişilik & Karakter

Sizi geri kazanmak isteyen birine tavsiyeniz ne olur?

Sosyetic_SheqiiL u
Sosyetic_SheqiiL Takip Et
FenomenMaster Yaş: 36
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
810
Yapay Zekaya Sor
Selammsss ✌️

Aranızı düzeltmek için, sizi geri kazanmak için ne yapmalı?
margotcummm 🔥🤍
margotcummm 🔥🤍
Sizi geri kazanmak isteyen birine tavsiyeniz ne olur?
Cevapla
Tavsiye Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
18 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • _Maidetta_
    _Maidetta_ Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,3b cevap paylaştı.

    Öyle birisini tekrardan kazanmak sanılanın aksine zor bir meziyettir. Hele ki araya soğukluk girdiyse, sıfatsal ayrılıkların en tehlikeli rolü susmayı bilememektir. Gerek arkadaşlık, gerek dostluk, gerekse sevgili ilişkilerinde saklanılmaya yüz tutmuş bir çok pembe yalan ortaya çıkıyor. Haliyle bunlar çıktıkça o soğumalar kat ve kat artıyor. Kendim için yazmıyorum. Birisini tekrar kazanmak istiyorsanız, susmayı bilin.. Susmanın erdemliğine ulaşın. Size taş atıldığında amenna diyerek gülüp geçin. Kaçımız ya da kaçınız bunu gerçekten başarabiliyor. Kaçımız gerçek hatalarımızı anlayıp, mahçub bir şekilde kazanmak istediğimiz insanın muhabbet dergahına atıyoruz kendimizi. En azından empati yapamıyoruz çoğumuz.. Bu bana dargınsa bende ona dargım olurum diyoruz. Onun yerine kendimizi koyarak, onun gibi düşünebiliyoruz. Empati yok, mahcup tavır sergileme yok, uğraş yok..
    Bir çoğumuz içten, içe ruhumuzu sosyetik akımlara teslim ettik...

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Öyle mi yaptık?

      Yorumla
    • _Maidetta_
      _Maidetta_
      +1 yıl

      Bir çoğumuz öyle yapmışızdır..

      Yorumla

En İyi Cevaplar

  • sssicaksutlukahvem
    sssicaksutlukahvem Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Tamamen bitirmişsen hiç yormamalı kendini fakat kırılmışsam az kendi halime bırakmalı ama hepten elini ayağını çekmemeli, yalnız kalmak isterim öyle anlarda fakat tamamen yalnız bırakırsa kendi kendime kurar ve iyice uzaklaşadabilirim. O dengeyi iyi ayarlamalı.🙄
    Sırf gönlümü almak için boş sözler vermemeli, gerçekten hatasının farkındaysa çabalamalı ve bu çaba yaptığı hata her neyse onu da düzeltmek adına da olmalı. Bu kadar kolaydır fakan demeyeceğim evet zordur fakat bu konunun ne olduğuna da bağlı, küçük bir şeyse iki tatlı söze ve bir çikolataya yumuşarım mesela.👉👈🙄

    1
    11 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Yaa yufka yürekli 😅

      Yorumla
    • sssicaksutlukahvem
      sssicaksutlukahvem
      +1 yıl

      Ahah😄 Ne geldiyse yufka yüreğimden geldi başıma, börek niyetine sarıp yiyorlar sonra.😒

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Tadıda güzelse off hahah 😅

      Yorumla
    • sssicaksutlukahvem
      sssicaksutlukahvem
      +1 yıl

      Sen bana dün hain demiştin değil mi? Neyse ki cani değilim birileri gibi.😒😂😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Off bu kayanın altında kaldım ya be 🥺

      Yorumla
    • sssicaksutlukahvem
      sssicaksutlukahvem
      +1 yıl

      Tamam tamam ver elini ya lanet olsun.🤝😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Şapur Şupur :D yufka yüreğin tadınada bakmış oldum :D canım canımmmmm 😃🤍

      Yorumla
    • sssicaksutlukahvem
      sssicaksutlukahvem
      +1 yıl

      Ahah😂😂 Tamam sana izin veriyorum.😂❤️

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      ☺️♥️

      Yorumla
    • sssicaksutlukahvem
      sssicaksutlukahvem
      +1 yıl

      Teşekkür ederim Sosi'cim.❤️☕☕😌

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Rica ederim tatlım 🖤

      Yorumla
  • Redamancy-4
    Redamancy-4 Takip Et
    Mentor Yaş: 22 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.

    Ben bir kere sevdiysem var ya daha önce sanki hiç kimseyi sevmemiş gibi severim ilk aşkınmış gibi ama bir kere beni kendinden artık geri çekersen yani ben artık bir kere vazgeçersen sanki daha önce hiç onu sevmemiş onunla karşılaşmamış gibi olurum biter mi yani buz gibi olurum ve ben gittikten sonra istediği kadar çabalasın boş boş boş hiçbir anlamı yok önemli olan benim ona ihtiyacım varken benimle birlikte olması benim yanımda olması güzel bir şeyler yaşayabilmek ben artık onun yokluğuna alıştıktan sonra artık olsa bile isteyemem ne gerek var

    1
    9 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Bunları senin adına kim yazdı :D

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      Ben yazdım valla 😟

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Bunu uygula o zaman Reda “geri çekersen yani ben artık bir kere vazgeçersen sanki daha önce hiç onu sevmemiş onunla karşılaşmamış gibi olurum biter”

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      Zaten şu an bir şey yapamıyorum o kadar soğuk ki o kadar soğuk ki yani aşk yaşamaya kendi kendime vakit kalmıyor c nxncncjfjfj

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      😃😃🤦‍♀️ yorumsuz

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      O kadar soğuk ki kirpiklerim donuyor Bazen birbirine yapışıyor bazen artık kendimi bırakıp ağlıyorum soğuktan skdk

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      ⛄️ bu sen misin :D

      Yorumla
    • Redamancy-4
      Redamancy-4
      +1 yıl

      Kardan çıtır kız nfjfjf😂🤣

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hahaha :D 🤍

      Yorumla
  • Illecebrous
    Illecebrous Takip Et
    Master Yaş: 45 , eic 100%
    +1 yıl

    arayı açmasın
    iletişimde kalsın
    samimi olsun canımı yesin
    aramız neden bozulduysa aynı şeyi bir daha yapmasın

    3
    3 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      👏

    • Illecebrous
      Illecebrous
      +1 yıl

      teşekkürler

    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Rica ederim

AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

37

Cevap

63

Cevap

  • AşkıÖldürmek
    AşkıÖldürmek Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl

    Benimle ilişkisi bozulmuşsa ben vazgeçmesini öneririm. Çünkü bir durum varsa ben o kişiyi artık gözden çıkarttıysam bir daha denemek istemem. Büyük ihtimalle güveni yitirmiş bir haldeyimdir. Geri kazanılması zor benim güvenimin.

    2
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Aynen öyle..

  • Şiirselbiri
    Şiirselbiri Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 25
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,4b cevap paylaştı.

    Merhaba
    Ben kim tutamıyorum nasıl lanet bi durum dfsf
    içtenlikle yaklaşsın yeter 🐈

    1
    2 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Ama çok tatlı ya 😌🤍

      Yorumla
    • Şiirselbiri
      Şiirselbiri
      +1 yıl

      Sensin o ❤️🙏

      Yorumla
  • Ayhan67
    Ayhan67 Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 29
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 11,3b cevap paylaştı.

    Ayrılmışsak zaten birbirimizden vazgeçmişizdir ve geri dönüşü olmaz

    1
    0 Yorumla
  • MadagaskarAslanı
    MadagaskarAslanı Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 31
    +1 yıl

    Bence herkes kendi yolunda ilerlesin derim

    1
    0 Yorumla
  • elightb
    elightb Takip Et
    Xper 7 Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    Kin tutan biri değilim kolay kolay birinden vazgeçmem ama bir kere ilişkiyi muhattabı kestiysem bir daha konuşacağımı sanmıyorum. Onun dışında çok seviyorumdur ama çok kırılmışımdır hal böyleyse bana güven vermesi gerekir tekrar çünkü güvenim baya sarsılmıştır bilmiyorum hep içimde soru işareti kalır gibi geliyo affedemem ya da unutamam doğrusu kolay kolay. Bir kere kıran tekrar tekrar kırar kırmamak için çaba göstermiyorsa kendisini affettirmek içinde çaba göstermesine gerek yok.

    1
    0 Yorumla
  • La-vita-è-amore
    La-vita-è-amore Takip Et
    Guru Yaş: 39 , eic 100%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1b cevap paylaştı.

    Hiç bir şey...

    Çünkü bir kez kaybedince insan, paramparça olur...
    Her toplamak için, eline aldığında, kalbin içi kanar cam parçaları içinde...

    Sevince tam sevmeli.
    Bir şey sevmeye değer ise, ölmeye de değmeli...
    Gidince, bir daha geriye bakmamalı...
    Umutlara gülümsemeli...
    Mutlu olmaya yetmese de...

    .
    .
    #Neşeliadam

    1
    0 Yorumla
  • Melekkkkbarbieeee
    Melekkkkbarbieeee Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 83%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 326 cevap paylaştı.

    , beni geri kazanmak isteyen kişi Öncelikle belli kızdıracak şeyler yapmamalı oldu ki yaptıysa özür dilemeli bir daha bu hatayı tekrarlama malı yaptığı şeyden çok pişman olmalı Bunu da bana hissettirme li, bende buna inanırsam onu bazı şartlarla affedebilirim Mesela bana hediyeler alabilir çiçekler gönderebilir çikolata alabilir öyle geri kazanabilir😌☺️

    1
    0 Yorumla
  • Клвдияивановна
    Клвдияивановна Takip Et
    Master Yaş: 39 , eic 60%
    +1 yıl

    Ben insanlara ikinci şansı vermiyorum genelde zaten beni kazanmaya çalışan kişi beni baştan kaybettiği için ben ikinci şansı o kişiye çok tanımak istemem beni geri kazanmak isteyen birisi Demek ki zamanında kıymetimi bilememiş Onun için çok boş bir çaba olur yani

    1
    0 Yorumla
  • Bayanmasochist
    Bayanmasochist Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bu yaptığı hataya göre değişir.. Eğer büyük bir saygısızlık yoksa ortada içten bir özür ve tekrarı olmayacağına dair güven verebilirse kazanabilir beni yeniden.. Ancak eğer kişiliğime gururuma yapılmış ters bir durum varsa ne yaparsa yapsın dönüşü olmaz. Uğraşması gereksiz olur bu durumda..

    1
    0 Yorumla
  • dinozorpatisi
    dinozorpatisi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38 , eic 98%
    +1 yıl

    Özel bir şey yapmasına gerek yok eğer derin kırmadıysa zamanla barışırım zaten. Ama bir çizgi var onu aştıysa zaten hiçbir türlü barışmam. 🤷🏼‍♀️

    1
    6 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Nar taneleyebilir :D

      Yorumla
    • dinozorpatisi
      dinozorpatisi
      +1 yıl

      O kadar sabırlı kişiler genelde çok kalp kırmıyor hallediliyor yani. 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hahah :D ama güzel bence. Benim kalbimi kıran olursa nar tanele diyeceğim

      Yorumla
    • dinozorpatisi
      dinozorpatisi
      +1 yıl

      4.5 kilo 😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      En az :D

      Yorumla
    • dinozorpatisi
      dinozorpatisi
      +1 yıl

      Tabii 😂

      Yorumla
  • MustiEmre u
    MustiEmre Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 4,1b cevap paylaştı.

    Valla hatasını anlaması yeterli


    Ancak çok ağır bir durum yaşandıysa ne ölüme ne ölüsüne o kadar

    1
    3 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Oha 😱 acımasızca

      Yorumla
    • MustiEmre u
      MustiEmre
      +1 yıl

      Çook ağır dedim ama 🙄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      😃 tamam tamam

      Yorumla
  • Mario45
    Mario45 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 95%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,3b cevap paylaştı.

    Tavsiye vermek için beni neden kaybettiğini bilmem lazım dskhfsk

    1
    10 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Hayda senaryo mu yazayım şimdi 😅

      Yorumla
    • Mario45
      Mario45
      +1 yıl

      Nedeni çok önemli ama 😅

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Çaklat almış sensiz yemiş sende küsmüşsün 🤦‍♀️😛

      Yorumla
    • Mario45
      Mario45
      +1 yıl

      Bencillik yapmamayı öğrensin o zaman 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      🤦‍♀️😃

      Yorumla
    • Mario45
      Mario45
      +1 yıl

      Bir de bencil dersin bana 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Evet bencilsin 😃

      Yorumla
    • Mario45
      Mario45
      +1 yıl

      Haydaa yeterli kanıtların var mı bencil olduğuma dair 😄

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Evet öteki soru 🧐

      Yorumla
    • Mario45
      Mario45
      +1 yıl

      O sadece 1 olay ama 🙄

      Yorumla
  • Manquer
    Manquer Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Kaybettiği güveni kazanmak o kadar kolay değil ki.. zamanla belki inandırır

    1
    1 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      İşte bir kere bozulunca hiç bir şey eskisi gibi olmuyor

      Yorumla
  • Desert_Lotus
    Desert_Lotus Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 463 cevap paylaştı.

    Ben istemedikçe o istese de pek bir şey değişmez. Onu geri nasıl isterim diye düşünürsem 1 2 hafta ayrı olduğum süreçte barışırsam barışırız anca. Öteki türlü bir ihtimal hiç gerçekleşmedi.

    1
    0 Yorumla
  • Rossalindaa
    Rossalindaa Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 77%
    +1 yıl

    Eğer çözülebilecek bir durum ise emek vermeli, telafi etmek için çabaladığını görmeliyim. Ufak bir iki davranış ve söz hayatıma geri almama sebep olmaz.

    1
    0 Yorumla
  • İstanbul_bey
    İstanbul_bey Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 99%
    +1 yıl

    Ben savaştım mücadelemi sonuna kadar verdim insanlar kendi istekleri doğrultusunda hareket ediyorsa yapacak bişey yok kırmışımdır üzmüşümdürde …herkes kusurludur bu hayatta birini seviceksen kusurlarından seviceksin “eksik yerinden” yanlışını görünce duvar olmucaksın

    0
    0 Yorumla
  • biradetmehmet
    biradetmehmet Takip Et
    Master Yaş: 46 , eic 31%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 7,2b cevap paylaştı.

    Aramızı düzeltmeye gerek yok kendini düzeltip gelsin aramız düzelir herkese önerim budur
    benim kimseyle aram bozuk değil kendisi bozulan gidiyor

    1
    0 Yorumla
  • Elisatmr
    Elisatmr Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Tavsiye yok, yeterince taviz vermişimdir, beni çok zorlamıştır ki kaybetmiştir. Değer verdiğim insanları kolay kolay silmem çünkü ben.

    1
    0 Yorumla
  • Boavista
    Boavista Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Beni kaybetmiş bir kere kazanması çok zor olur
    İyi niyetini anlamam lazım
    Beni sevdiğini anlamam lazım

    1
    0 Yorumla
  • zeynepwqqs
    zeynepwqqs Takip Et
    Xper 7 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben insanları kolay kolay bırakmam bıraktıysam geri gelemez zaten

    1
    0 Yorumla
  • Zeusser
    Zeusser Takip Et
    Xper 6 Yaş: 48 , eic 100%
    +1 yıl

    Vefalı birisi ise zaten kazanmıştır. Sadece iyi iletişim soğukluğu kapatır.

    1
    0 Yorumla
  • babysharkSmom
    babysharkSmom Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 99%
    +1 yıl

    Dürüst olsa
    Kendini olduğu gibi ifade etse
    Boşluk doldurmaca oynatmasa
    Bir şansı olabilir

    1
    0 Yorumla
  • Ragnarøkkr
    Ragnarøkkr Takip Et
    Xper 6 Yaş: 42 , eic 91%
    +1 yıl

    Severek ayrıldıysak hatasını telafi etmeli. Ama sevgi ölmüşse ağzıyla kuş tutsa karşındaki, olmuyor.

    1
    0 Yorumla
  • Humblebee
    Humblebee Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 100%
    +1 yıl

    Hatalıysan kusurunu anla ve bunu kabul et yeter başka birşeye gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • efulimmm88
    efulimmm88 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    Uğraşma boşuna 😃 geri kazanmış gibi yaparım ama kazanamaz..

    1
    0 Yorumla
  • HissizProfil
    HissizProfil Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 99%
    +1 yıl

    Benim için ölüme meydan okursa belki fikrim değişir..

    1
    0 Yorumla
  • AskDonOnumde
    AskDonOnumde Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 43%
    +1 yıl

    Maalesef hiçbir şey, kaybetmekten korksaydı ikinci şans talep etmezdi

    1
    0 Yorumla
  • redkit_089
    redkit_089 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 77%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 532 cevap paylaştı.

    Beni kaybetmişse bidaha ağzıyla kuş tutsa yaranamaz

    1
    0 Yorumla
  • Yecüc_Mecüc_1979
    Yecüc_Mecüc_1979 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 46 , eic 97%
    +1 yıl

    Samimi yaklaşması yeterli çünkü kin tutan bir insan değilim.

    1
    0 Yorumla
  • Attax
    Attax Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 96%
    +1 yıl

    Hicbirsey yapamaz bende giden geri dönemez yapmasaydi aklı var herkesin sonuçta.

    1
    0 Yorumla
  • OnuR3916
    OnuR3916 Takip Et
    Yoda Yaş: 39 , eic 99%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 1,9b cevap paylaştı.

    Nasıl kaybettiği önemli. Birde yokluğunu kabullenmeden gelmeli, kabullendikten sonra faydasız.

    1
    0 Yorumla
  • obiralfa
    obiralfa Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 100%
    +1 yıl

    Kazanamaz. Bitmişse bitmiştir. Geri vites yok bende.

    1
    0 Yorumla
  • Samsunlubiri
    Samsunlubiri Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 97%
    +1 yıl

    Sadece gözümde dahada küçülür bir yanlış bütün doğruları götürür.

    1
    0 Yorumla
  • 48kumsal48
    48kumsal48 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 70%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 328 cevap paylaştı.

    Hatasını anlayıp gelip özür diliyorsa bir şans daha veririm

    1
    0 Yorumla
  • Zlatan_red
    Zlatan_red Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 39%
    +1 yıl
    • Vefa kafidir.
    1
    0 Yorumla
  • Yalnız_48
    Yalnız_48 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 46
    +1 yıl

    Aramızı düzeltmek için geçmişte ikimizinde yapmış olduğu olumsuz hataların tekrarını yapmanın ve o hataların sebebine inmek lazım ki; geçmişte yaşadığımız mutlu anılarımızı daha güçlü devam ettirelim. Aksi takdirde yine hüsran ile karşılaşırız.

    1
    0 Yorumla
  • erkeksihayvan
    erkeksihayvan Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 6,7b cevap paylaştı.

    önce başka birinin kaybetmesini bekle, o kaybetmedikçe kazanamazsın

    1
    0 Yorumla
  • poyrazaci
    poyrazaci Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2b cevap paylaştı.

    Hiç tavsiye etmem dönen döner dönmeyen döneceği yere

    1
    0 Yorumla
  • tiryakinimtiryakin
    tiryakinimtiryakin Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    Telafisi olmayan bir hata yapmamışsa, bana kendini ispat etmeli.. Emin olmamı sağlamalı..

    1
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    samimi olsun
    samimiyetine inanırsam belki..

    1
    0 Yorumla
  • AtomunÇekirdeği
    AtomunÇekirdeği Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 67%
    +1 yıl

    Çok kasmasın pizza alsın gelsin :)

    1
    4 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Kolaymış 😃

      Yorumla
    • AtomunÇekirdeği
      AtomunÇekirdeği
      +1 yıl

      Bunu bile yapamayacak kadar aptalsa :) çokta geri kazanmasına gerek yok zaten :)

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Yanii, küs olduğun varsa pizza göndersin işte :D cimri değilse

      Yorumla
    • AtomunÇekirdeği
      AtomunÇekirdeği
      +1 yıl

      😀 e yani bi zahmet benim için değer

      Yorumla
  • balhatunn
    balhatunn Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 86%
    +1 yıl

    Yalvar barışalım sjsjsj

    1
    4 Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      “Beni affet” diye yazsın her yere :D

      Yorumla
    • balhatunn
      balhatunn
      +1 yıl

      Olabilir karda soğukta kışta kıyamette elleriyle yazsın kocaman beni affet diye birde kalpp sjsj😂

      Yorumla
    • Sosyetic_SheqiiL u
      Sosyetic_SheqiiL
      +1 yıl

      Kalp çok önemli çok 😃

      Yorumla
    • balhatunn
      balhatunn
      +1 yıl

      Tabisiii😌

      Yorumla
  • FasaFisoo_Bunlarr
    FasaFisoo_Bunlarr Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Benden uzak dursun, gözümden düştüyse illa vardır geçerli sebebim.

    2
    0 Yorumla
  • _mlike_
    _mlike_ Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    Asla öyle bsye yeltenmesin bile bikere bittiyse tekrarı olmaz

    1
    0 Yorumla
  • sevmiyorumki
    sevmiyorumki Takip Et
    Xper 3 Yaş: 28
    +1 yıl

    Beni geri kazanmak için bir şey yapmasına gerek yok ben zaten kazanılmam

    1
    0 Yorumla
  • Bagginss
    Bagginss Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Tavsiye vermem biten bir şeye tekrar başlamak saçma

    1
    0 Yorumla
  • 1Minnoşbiriii
    1Minnoşbiriii Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28
    +1 yıl

    Gerçekten pişman olduğunu ve bir şeyleri düzeltmek istediğini görmem gerek

    1
    0 Yorumla
  • kaplanb1967
    kaplanb1967 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 36
    +1 yıl

    Güvenimi kazanmalı ve arkamdan konuştuğu için özür dilemeli

    1
    0 Yorumla
  • _sencenasıl_
    _sencenasıl_ Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 61%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,9b cevap paylaştı.

    o işlerin dönüşü yok maalesef herkes kendi yoluna devam etsin.

    0
    0 Yorumla
  • Luiiza
    Luiiza Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Güvenimi kazanmalı ve ilgili davranmalı.

    3
    0 Yorumla
  • kıvancc1903
    kıvancc1903 Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Yahu ne gerek var şimdi yine zor bela kurtulmuşuz hadi herkes işine gücüne.

    0
    0 Yorumla
  • Sarisin4500
    Sarisin4500 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 93%
    +1 yıl

    Bi Porsche alırsa tamamdır bu iş 😂

    1
    0 Yorumla
  • Ezobezo
    Ezobezo Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 98%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 528 cevap paylaştı.

    İnandırmalı. Ama neyse ki ben zor inanırım😊

    1
    0 Yorumla
  • Muro8384
    Muro8384 Takip Et
    Guru Yaş: 42 , eic 50%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Yol verdiysem geri gelme şansı yok efendim..

    1
    0 Yorumla
  • alibilgin
    alibilgin Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 55%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 438 cevap paylaştı.

    Kişinin yaptığı davranışa bakmalı önce

    1
    0 Yorumla
  • KıyametAlameti
    KıyametAlameti Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 62%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    İçtenlik, dürüstlük yeterli.

    1
    0 Yorumla
  • bengünaz16
    bengünaz16 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 30%
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 397 cevap paylaştı.

    Bosuna zaman kaybetmeden

    1
    0 Yorumla
  • KurtBeyazı
    KurtBeyazı Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Bir ekmek döner ayran kapıp gelsin

    1
    0 Yorumla
  • IAmarPresterAen
    IAmarPresterAen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Kişilik & Karakter konusunda 32,5b cevap paylaştı.

    Geri kazanamaz

    1
    0 Yorumla
  • Parçalayıcı
    Parçalayıcı Takip Et
    Yoda Yaş: 42 , eic 100%
    +1 yıl

    Hangi sebeplerle kaybettiğine göre değişir

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (40)
Devamını Gör(85)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Kişilik & Karakter > Sorular > Sizi geri kazanmak isteyen birine tavsiyeniz ne olur?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Ayrılmış birine ne tavsiyede bulunursunuz? 4 cevap verildi
Size talip olmak isteyen kişiye tavsiyeniz ne olur? 18 cevap verildi
Tekrardan sil baştan başlayan birisine ne gibi öğüt veya tavsiyeler vermek istersin? 15 cevap verildi
Tavsiye vermek istediğin kişinin kibrinden çekinip vazgeçer misin? 15 cevap verildi
Hiç Öpüşmemiş Birine Tavsiye Verir Misiniz? 4 cevap verildi
Seni çok kırmış birisi yıllar sonra sana muhtaç olsa yardım eder misin? 25 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kolay ağlayabilenlerden misiniz yoksa duygularını tutanlardan mısınız?
  • Türk sinemasının büyük usta oyuncusu Kadir Inanır'ı kaybettik. Onun hangi karakteri sizde unutulmaz bir iz bıraktı?
  • Gününüz aydın olsun. nasılsınız. Ben iyim şimdiden diyimmm. Herkese iyi dileklerimi sunarım 🙋‍♀️🌸🤍☀️?
  • Evinin manzarası güzel mi?
  • En son hangi saç rengini deneyimlediniz?
  • Arkadaşlar ilgi dairesi nerede?
  • Sivas'ta 50 TL'lik lahmacun sattığı için şikayet edildi! Sizce 50 TL'ye güzel lahmacun olur mu?
  • Makyaj yapma süreniz ortalama ne kadar?
  • İlk buluşmanın evde olması uygun mudur?
  • Birisinin sizden vazgeçtiğini nasıl anlarsınız?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨