Öyle birisini tekrardan kazanmak sanılanın aksine zor bir meziyettir. Hele ki araya soğukluk girdiyse, sıfatsal ayrılıkların en tehlikeli rolü susmayı bilememektir. Gerek arkadaşlık, gerek dostluk, gerekse sevgili ilişkilerinde saklanılmaya yüz tutmuş bir çok pembe yalan ortaya çıkıyor. Haliyle bunlar çıktıkça o soğumalar kat ve kat artıyor. Kendim için yazmıyorum. Birisini tekrar kazanmak istiyorsanız, susmayı bilin.. Susmanın erdemliğine ulaşın. Size taş atıldığında amenna diyerek gülüp geçin. Kaçımız ya da kaçınız bunu gerçekten başarabiliyor. Kaçımız gerçek hatalarımızı anlayıp, mahçub bir şekilde kazanmak istediğimiz insanın muhabbet dergahına atıyoruz kendimizi. En azından empati yapamıyoruz çoğumuz.. Bu bana dargınsa bende ona dargım olurum diyoruz. Onun yerine kendimizi koyarak, onun gibi düşünebiliyoruz. Empati yok, mahcup tavır sergileme yok, uğraş yok.. Bir çoğumuz içten, içe ruhumuzu sosyetik akımlara teslim ettik...
Tamamen bitirmişsen hiç yormamalı kendini fakat kırılmışsam az kendi halime bırakmalı ama hepten elini ayağını çekmemeli, yalnız kalmak isterim öyle anlarda fakat tamamen yalnız bırakırsa kendi kendime kurar ve iyice uzaklaşadabilirim. O dengeyi iyi ayarlamalı.🙄 Sırf gönlümü almak için boş sözler vermemeli, gerçekten hatasının farkındaysa çabalamalı ve bu çaba yaptığı hata her neyse onu da düzeltmek adına da olmalı. Bu kadar kolaydır fakan demeyeceğim evet zordur fakat bu konunun ne olduğuna da bağlı, küçük bir şeyse iki tatlı söze ve bir çikolataya yumuşarım mesela.👉👈🙄
Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Ben bir kere sevdiysem var ya daha önce sanki hiç kimseyi sevmemiş gibi severim ilk aşkınmış gibi ama bir kere beni kendinden artık geri çekersen yani ben artık bir kere vazgeçersen sanki daha önce hiç onu sevmemiş onunla karşılaşmamış gibi olurum biter mi yani buz gibi olurum ve ben gittikten sonra istediği kadar çabalasın boş boş boş hiçbir anlamı yok önemli olan benim ona ihtiyacım varken benimle birlikte olması benim yanımda olması güzel bir şeyler yaşayabilmek ben artık onun yokluğuna alıştıktan sonra artık olsa bile isteyemem ne gerek var
Benimle ilişkisi bozulmuşsa ben vazgeçmesini öneririm. Çünkü bir durum varsa ben o kişiyi artık gözden çıkarttıysam bir daha denemek istemem. Büyük ihtimalle güveni yitirmiş bir haldeyimdir. Geri kazanılması zor benim güvenimin.
Kin tutan biri değilim kolay kolay birinden vazgeçmem ama bir kere ilişkiyi muhattabı kestiysem bir daha konuşacağımı sanmıyorum. Onun dışında çok seviyorumdur ama çok kırılmışımdır hal böyleyse bana güven vermesi gerekir tekrar çünkü güvenim baya sarsılmıştır bilmiyorum hep içimde soru işareti kalır gibi geliyo affedemem ya da unutamam doğrusu kolay kolay. Bir kere kıran tekrar tekrar kırar kırmamak için çaba göstermiyorsa kendisini affettirmek içinde çaba göstermesine gerek yok.
Çünkü bir kez kaybedince insan, paramparça olur... Her toplamak için, eline aldığında, kalbin içi kanar cam parçaları içinde...
Sevince tam sevmeli. Bir şey sevmeye değer ise, ölmeye de değmeli... Gidince, bir daha geriye bakmamalı... Umutlara gülümsemeli... Mutlu olmaya yetmese de...
, beni geri kazanmak isteyen kişi Öncelikle belli kızdıracak şeyler yapmamalı oldu ki yaptıysa özür dilemeli bir daha bu hatayı tekrarlama malı yaptığı şeyden çok pişman olmalı Bunu da bana hissettirme li, bende buna inanırsam onu bazı şartlarla affedebilirim Mesela bana hediyeler alabilir çiçekler gönderebilir çikolata alabilir öyle geri kazanabilir😌☺️
Ben insanlara ikinci şansı vermiyorum genelde zaten beni kazanmaya çalışan kişi beni baştan kaybettiği için ben ikinci şansı o kişiye çok tanımak istemem beni geri kazanmak isteyen birisi Demek ki zamanında kıymetimi bilememiş Onun için çok boş bir çaba olur yani
Bu yaptığı hataya göre değişir.. Eğer büyük bir saygısızlık yoksa ortada içten bir özür ve tekrarı olmayacağına dair güven verebilirse kazanabilir beni yeniden.. Ancak eğer kişiliğime gururuma yapılmış ters bir durum varsa ne yaparsa yapsın dönüşü olmaz. Uğraşması gereksiz olur bu durumda..
Ben istemedikçe o istese de pek bir şey değişmez. Onu geri nasıl isterim diye düşünürsem 1 2 hafta ayrı olduğum süreçte barışırsam barışırız anca. Öteki türlü bir ihtimal hiç gerçekleşmedi.
Eğer çözülebilecek bir durum ise emek vermeli, telafi etmek için çabaladığını görmeliyim. Ufak bir iki davranış ve söz hayatıma geri almama sebep olmaz.
Ben savaştım mücadelemi sonuna kadar verdim insanlar kendi istekleri doğrultusunda hareket ediyorsa yapacak bişey yok kırmışımdır üzmüşümdürde …herkes kusurludur bu hayatta birini seviceksen kusurlarından seviceksin “eksik yerinden” yanlışını görünce duvar olmucaksın
Aramızı düzeltmek için geçmişte ikimizinde yapmış olduğu olumsuz hataların tekrarını yapmanın ve o hataların sebebine inmek lazım ki; geçmişte yaşadığımız mutlu anılarımızı daha güçlü devam ettirelim. Aksi takdirde yine hüsran ile karşılaşırız.