Çok fazla göz kontağı kurmak kötümüdür?

Biraz saçma gelebilir ama insanlarin gözlerinin içine bakmayı çok sevdiğimi fark ettim yani bi anlamıda yok herkese bakıyorum işte mal mal
erkek baksa kızlar onunla ilgilendigini falan düşünür
Peki ben bakınca benim onlarla ilgilendiğimi düşürler mi?
rahatsız olduklarını nasıl anlarim?
Çok fazla göz kontağı kurmak kötümüdür?
Cevapla