"2 Iki medeni insan konuşalım" derse ne derseniz? Ne düşünürsünüz?

Ne anlama geliyor?
Çünkü dün akşam eski konuştuğum kişiden mesaj aldimda benimle eskisi gibi konuşmak istediğini belirtti ama ben ona fena derece kizginim ve barışmak istemiyorum. Daha doğrusu herşeyi telefoondan konuşmak bitirmek istiyor 2 medeni insan olarak..

Napiyim?
"2 Iki medeni insan konuşalım" derse ne derseniz? Ne düşünürsünüz?
Cevapla