Kişilik & Karakter konusunda 22,5b cevap paylaştı.
Dur 1 dakika tarif edeceğim
Böyle hafif sinirli gibi ya çok pis bir sinir
Birazcık böyle her şeyi ben biliyorum havası ama ukala değil
Hafif yorulmuş gözler terlemiş böyle artık
Böyle sanki Lamborghini arabası var gösteriyor muş gibi jdjdjdj
Ama asla sevmiyorum zaten ben bir tek kendimi seviyorum Allah aşkına kafayı yemedim gidipte başka birisini sevecek kadar Allah Allah saçmalamayın lütfen kfkfjf kendinize kamingg pıliizz jdjf zaten hiçbir zaman sevmedim sevmiyorum ben sadece yemekleri seviyorum hdjdjj
Utanan insanlar, yaramazlık yapıp korkan çocuklar sempatik geliyor. Çocuğun suratına bakıp gülümseyip "Korkma, senden değerli değil." deyip öpüp sarılasım geliyor. Utanma duygusu olmayan bir sürü insan varken o çekingen halleri de karşı tarafın sempatik geliyor. Bu günümüzde çok az kişide mevcut.
Nası tarif etsem m. Böyle aslan gibi, kükrer gibi oluyor ya hani. Ama öyle kaba değil sadece mimikleri, gözler biraz kısılır burun hafifif yukarı çekilir ağızla birlikte tek hareketle. "Yerim seni der gibi" bilmem anlatabildim mi
Sempatik olanı tabi ki güzel bir gülümsemedir.. Fakat benim mimiklerim genelde serttir.. Çok gülen ve güldüren bir insan olmama rağmen ifadesiz takılıyorum ağırlıklı olarak.. Keyifli günler..
Boyle yemek yerken ya da baska bsyle ugrasirken fotofraf cekilirsiniz ya gizlice ve onu fark edince bi yuz ifadesi olur. O iste hayatta kadina ve erkege en cok yakisan sempatik surat ifadesidir