Ne zaman yanımda bir erkek olsun ihtiyacı hissediyorsunuz?
#kızlaradestekoluyoruz #destekliyorumcu #büyükyorumcu


Arabamin akusu bittiginde cunku canim arabamin devasa bir aküsü var ama anlamadigim bir nedenden dolayi bitiyor ve aku cok agir tasiyamiyorum
ilgi konusunda..
Cevap
5Cevap
Şükür hiç bir zaman bir erkeğin desteğine ihtiyaç duymadım ve duymuyorum.
- Bir erkeğin saldırısı söz konusu olduğunda
- Sevdiğim erkeklerden (babam, kardeşim, sevgilim vb.) uzak kaldığımda
günlük yaşantıma erkek olarak yaptıkları dokunuşların eksikliğini duyuyorum.
Hiçbir konuda “erkek” desteğine gerek duymuyorum öncelikle djdjsk Bazı zamanlarda bana destek olacak herhangi birinin desteği iyi gelebiliyor tabii
Destek beklediğim de destek gelmediği için artik aramıyorum da
Bünye kendi kendine yetmeye alıştı
Bilmiyorum. Hep kendi işimi kendim yaptığım içinne zaman ihtiyaç duyulur bilmiyorum.
Asexuel misin?
🤣
Güçlü bir kadınım. Şükürler olsun kimseye muhtaç değilim.
Algında hata var.
verdiğin cevaplar sıkıntılı. erkek en kötü kadın için yaprak ihtiyacını giderir. ayaklarının üstünde durmaktan bahsediyorsan eğer. şu soruyu sor kendine. neden yalnızım.
Yalnızım çünkü kendi işimi kendim halledebiliyorum. Yalnızım çünkü erkeğe güvenmiyorum. Yalnızım çünkü ailem yanlışta yapsam kötü de yapsam düştüğümde tutar kaldırır karşılıksız sever. Yalnızım çünkü yalan dolan aldatma sinsilik iki yüzlülük arkandan iş çevirme tripler kaprisler çekemem. Ben bana Y E T E R İ M...
😉
tamam hocam. ağzımın payını verdin. bana kapak oldu.
Estağfurullah biraz yükseldim yüksekle kendimi ifade ettim azıcık 🤪
saygı duyuyorum. bazen bende aşırıya kaçıyorum. haddimi bildirdiğin için teşekkürler.
Yoo estağfurullah haddini bildirmek bana mı kalmış biraz öncede dediğim gibi kendimi ifade etmek benimkisi.
İnsanlar konuşa konuşa hayvanlar koklaşa koklaşa anlaşırmış değil mi?
eyvallah o senin büyüklüğün.
tamam pes anlaştık
kızlar erkeklerin desteğine ihtiyaç duymadan da hayatını idame ettirebilir
Üst raftan tencereyi indir
Kavanoz kapağını açÇarşaf katlamaya yardım et.. vs
Bir insanın özellikle erkek olmasına ihtiyacım olmadı bir iş yaparken
Ruhsal konularda; anlayışlı, paylaşımcı, güvenilir bir erkeğe..
Sen zaten erkeksin öküz
Aferin. çok zekisin.
İçinden çıkamadığı herhangi bir problemde ve nakit ihtiyacında. 😁
Hiçbir konuda bir erkeğe ihtiyacım yok niye desteğine ihtiyaç duyayım kendim hallederim
Kadın ırkı kötü çocuklardan bedensel destek iyi adamlardan duygusal yardım alır konu bundan ibarettir.
Genetik ortaklık açısından ırk dedim pejoratif anlamda kullanmadım.
Mutlu mutsuz stresli tek bir an değil her zaman desteği hissetmek ister ama en çok kendileri bile kendinden vazgeçecekken onun desteğini hissetmek muazzam
bence her konuda yanlarinda destek olarak goruyorlar cunku aynisini kendileri de yapiyorlar her kosulda sonsuz destek
Şimdi birden aklıma gelmedi ama ihtiyaç duymadım hiç ya
Ağır bir şey taşınacağı zaman en çok
ağır bir şey taşınacağı zaman sadece 😂
Her anı eşimle paylaşmayı seviyorum.
Perde takma, cam silme, tamir tadilat işleri...
Üzgünken depresyon da iken
Arkadaşlığına savunmayı öğretmesi
Duymuyorum
Bir erkeğin güven vermesi çok önemli bence
Duymam
Bence birisini kaybettiği zaman
Anlayış.
Hiç bi konuda gerek yok aslında
Zor zamanımda manevi destek ve maddi destek
Tek basimizada cok gucluyuz 💪🏻💪🏻
Üzgün veya kafam karıştığı zaman sadece
İşleri düşünce
manevi konularda...
Her konudaa
Guven versin yeterli
Sicak bi kucakk
Anlayış tabi ki
Sevgi konusunda
ihtiyac duymuyoruz.
Regl dönemi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?