Hatalarından pişmanlık duyan taraf mısın, yine olsa yine yaparım diyen taraf mı 😜 ?

#smellsmoke 😜
#smellsmoke 😜
Selamlar.. Bana kalırsa pişmanlık duymak saçma.. Bir şeyleri yaparız ve sonuçlarına katlanırız bu kadar basit.. Sırf bu mantalitede olduğum için garipseniyorum ama bence pişmanlığın faydası yoktur net.. :D Peki sen hangi taraftasın? Keyifli günler.. ✌😎
#smellsmoke
Hatalarından pişmanlık duyan taraf mısın, yine olsa yine yaparım diyen taraf mı 😜 ?
Cevapla