Şu anda ne olsun istiyorsunuz? Ne olursa sizi mutlu eder?

Üniversiteyi uzattım şu an o son dersi veriyorum. Mutlu bir üniversite hayati geçirmedim.
Şu an dersim iyi ama ben mutsuzum çünkü mezun olunca ne yapacagimi bilmiyorum. Orta halli bir ailem var. Arkadaşımın abisi 15bin maaş alıyormuş bilgisayar mühendisi.
Ben 23 yaşındayım. Geç kalmış gibi hissediyorum her şeye.
Ne istediğimi bilmiyorum. Yalnızım. Çok arkadaşım var ama tam olarak anlaşıldığımi düşünmüyorum. Benim farkındalığım yüksek onlar hayata dümdüz bakıyorlar.
Saf canım gibi bir duruşum var. Insanlar beni saf görüyor. Orta güzellikte biriyim kendime göre bir güzelligim var.
Şu anda ne olsun istiyorsunuz? Ne olursa sizi mutlu eder?
Cevapla