Kendini tanımak zordur. Gerçekten zordur. Şimdi bu soruyu sorunca bir çok kişi, olduğu değil, aslında olmak istediği kişinin kişilik özelliklerini buraya yazacaklar ancak kendilerinin göz ardığı ettiği bir şeyi burada olup bu soruya bakan bir dostu ya da arkadaşı görüyorsa, altına yorum olarak onun gerçekte kim olduğunu yazabilir. Bu, insanların kendini tanımasında aslında başkalarının da büyük rol oynadığını gösterir
Bu sebeple buraya, karakterinizi gerçekten en gerçekçi manada özetleyen sadece bir kaç kelime yazın ve bu kelimeler üzerinden sizin aslında kim olduğunuzu görelim.
Kendinizi birkaç kelime ya da cümle ile nasıl tanımlarsınız?
İyi niyetli olmaya çalışan bir insanım, açık ve netim, samimiyimdir aslında ama ben enayi yerine koyan olursa neye uğradığını şaşıracak şeyler yaparım. Bir eleştiri yapıyorsam her zaman mantıklı bir sebeni olur. Yoksa normalde her şeyi eleştiren bir insan değilim, hatta gerçek hayatta daha nazik birisiyim. Bu kadar.
Birkaç kelimeye gerek yok aslında. Tek bir kelimeyle "karmaşık" biri olduğumu söylerim. Davranışlarımla olsun, kişiliğimle olsun çözülmesi güç biriyim.