Kendi kendime gülüyorum delimiyim bence değilim ama size göre neden öyleyim?

Yolda her yerde sürekli zihnimde bişeyler düşünen biriyim birşeyler düşünmeden bir dakikam bile geçmiyor mesela yolda birini görüyorum gördüğüm gibi komik şeyler canlandırıyorm zihnimde gülümsüyorum çok çabuk hikaye üretiyorum saniyeler içinde bir olay için 2 3 hikaye bana göre normal geliyor ama dışarıdan gören deli mi der neden deli kendi kendine ağlayan insan normalde gülen neden deli?
Kendi kendime gülüyorum delimiyim bence değilim ama size göre neden öyleyim?
Cevapla