Günaydınlar :)
Güne nasıl bir başlangıç yaptınız , neler yapıyorsunuz?

Güne nasıl bir başlangıç yaptınız , neler yapıyorsunuz?


İlk alarmımdan 2dk önce uyandım bir sürü zamanım varmışcasına mutlu olup hazırlandım ve işe geldim ben gayet enerjik başladım bugün 😊 erkenden uyumanın büyük etkisi varmış
Günaydın 🙂
Uykumu sanki alamamışım çok güzel başlamadım ama tam anlamıyla uyandığımda güzel ve yoğun bir gün olacak biliyorum. Biraz uykumun açılması için zamana ihtiyacım var. 🙈
Ben başlıyor gibi yaptım 😴😴
O yüzden nasıl bir ruh halindeyim bende bilmiyorum. 😬😬🤦♀️😂
Güzel bir duş aldım kendime geldim ofise geldim radyomu açtım :) çayımı demliyorum kahvaltıya hazırlık :))
Eyvallah reis
Cevap
14Cevap
Günaydın. Bir haftadır kendime izin vermiştim.
Bugün erken kalkıp işe doğru yol almak çok zor geldi. 😑
Zıpkın gibi sipçik gibi başladım şimdi serviste uyuyacağım 🤣
🤣 🤣 🤣 🤣
Dipçik olacaktı o
Tamam dipçik olsun
Şimdi afyonun patlama sürecine girdim. Gün başlasın
Aferim. Ben hala ayılamadım sürünüyorum.
Ayakta uyumaya devam...
Henüz güne başlayamadım.
Uyku tutmadı kalkıp kahvaltı etsem iyi olacak🙄
Zehir zıkkım olsun... 😂
( Şaka şaka🤣 )
@La-vita-è-amore hahaha olmadıı🤣
Napiiim, sana bulaşmadan eğlenemiyorum arkadaşım. 😄
Teşekkürler, şaka kaldırdığın için
Neşeli akşamlar...🌿
@La-vita-è-amore neşeli akşamlar neşeli adam 😅
Güzel başladım diyebilirm
Teşekkür ederimm
Sersem başladım ama enerjik versiyona geçici yapmam lazımm
Ay o ne güzel hava jdjjf
Eveett
Yeni uyandım, daha güne başlamadım. 🤪
Çok şükür 🙏🏻 zımba gibi
Güzel bi gün hava da güzel
Bu kafaya erişmeniz zor 😂
Poğaça çay iş yine çay 😀
Uyanalı çok oldu kahvaltı hazırlıyorum.
Teşekkür ederim, günaydın.
baş ağrısıyla uyandım..
Günaydın herkese
Günaydın güzellik
Günaydın abla
5 dakka daha😔🙁😂😂
Uyanarak
Malum tekrar uyumak için bu gerekli
Uyumaya gidiyorum size kolay gelsin 😂
Çok şükür ıyi tutunmaya çalışıyoruz
Berbat😢hava yağmurlu daha ayınlanmadı bıle
Ölüyorum uykusuzluktan birazdan yeniden uyuycam
Sadece başladım ayilmaya çalışıyorum
7:55 alarm ı ile uyanmak yoruyor 😂
Başladık 😭😴
Bak soruyu bile anlamamışım demek başlayamamışım fkdkdk
Evet ya öfff acil Türk kahvesine ihtiyacım var 😂😂
İş yerinde içerim artık servis gelcek yoksa fkdjs
İkimize de afiyet olsun o zamansı dkdjds ☕️
❄️⭐️
Berbat
Taş gibi... 🤣.
ne iyi ne kötü :D :)
Akşam değil de sabah kalkarken uykum geliyor
Ayakta uyuyorum daha
Yorgun argın tatsız tutsuz negativ 😤
uykusuz
İyi başladım
Midem bulanıyor ya
Uyandımmmm
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?