Hep erkekler mi kadınlar hakkında bişi düşünecek bu konuda. Biraz da biz düşünelim :)





Gayet normal bişey. Patlatmasın yeter 😂
Cevap
15Cevap
Sakızın cık cık sesi bana gelmiyorsa sorun yok ne hali varsa görsün))
ne düşüneceğim ki
bende çiğniyorum ara ara
:)
Fev kaladenin fevkinde irite oluyorum, cak cak şlak şlak o ne öyle, bende sakız çiğnerim ama evde, o da çene kaslarım ve dişlerimin mukavemeti artsın diye, ve sadece 15, 20 dakika
Normal bisey değil mi sakız çiğnemek! Burada herkes çiğner sakızı gayet de doğal bisey...
Bunlari gorup gorup erkeklere karsi kullaniyor kadinlar diyorum 😅
Ben sokakta çiğneyerek gidiyordum ablanin biri o sakız gibi patlatırım seni dedi 😂😂😂
Abla çok sinirlendi yakın olsaydım tokat atacaktı 😂😂
Sakızın üstünde sadece kadınlar için yazmadığı için bir şey düşünmem. Gerçi genel olarak insanların ne yaptığı ile ilgilenmemeye çalışıyorum 😅
Sigarayı bırakmaya çalıştığını düşünürüm.
ses çıkarmadan çiğniyorsa sorun yok
Sakız çiğnediğini düşünürüm
seksi bir böcek olduğunu tabii ki
ben cigniyom kim ne dusunurse dusunsun
Gülerim her zaman ki gibi 😂
Yvşk Yvşk çiğnemediği sürece sorun değil
çiğnesin bişi demem sjsj
Kadın ada erkek ede yakışmaz
Oldukça normal
normal karşılarım :D
Hiçbir şey düşünmem
Yollu bu diyorum
Sakız sevmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?