Yarını düşünerek yaşamak mı yoksa anlık zevkin tadını çıkarmak mı?

https://youtu.be/u_tzi3z-QOk
Söylemek istediği çok şey olmasına rağmen bazen susmak zorunda kalır insan.
Belki konuşunca bir şey değişmeyeceğinden susar, belki de kendini açık etmek istemediğinden.
Belki de gerçeklerin çirkinliğinden, yalan olanın güzelliğine sığınır tıpkı benim gibi...

Çünkü; gerçek olan can yakar yalan olan an'lık huzur verir.
Hangisi mutluluk sebebi?
Ben hala çözemedim yarını düşünerek yaşamak mı yoksa anlık zevkin tadını çıkarmak mı?
Yarını düşünerek yaşamak mı yoksa anlık zevkin tadını çıkarmak mı?
Yarını düşünerek yaşamak mı yoksa anlık zevkin tadını çıkarmak mı?
Cevapla