20 yaşındayım ama 18 diyorum zaten 18 diyijce bile küçük duruyosun diyolar sizce başıma iş gelir mi bu yüzden whdjwjfjejfje büyüdüğümü kabul edesim gelmiyo keşke hep 18 kalsam
Güncellemeler
+1 yıl
tesekkur ederim salajkigimi gariosemediginiz icin MAJXUA5XHAHXJAHXHAJDJSNDNASJUAYXHASHS UAI
Yaşımı insanlara 2 yaş küçük söylüyorum, sorun mu bu?
bizden farklı şeylerle besleniyorlar galiba, bazen denk geliyorum çocuğun yaşı 15 abim gibi görünüyor sakallı makallı dayı yüzüne sahip ama bana abi diyorlar yok abi deme adımla hitap et diyorum
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
bende 23 yaşındayım diye doğruyu söyleyince inanmamak için diretiyorlar
küçük duruyoruzz
bi de yeni nesil hormonlu olunca wkdjwudhw
bizden farklı şeylerle besleniyorlar galiba, bazen denk geliyorum çocuğun yaşı 15 abim gibi görünüyor sakallı makallı dayı yüzüne sahip ama bana abi diyorlar yok abi deme adımla hitap et diyorum
aynen aynen abi abla dediğim kişiler 15 16 yaşında çıkıyor hep cidden değişik
ahahah kadın degılsın fızıgın yerıne oturmamıstır shdha
haha çok komik seni dingil
ahahah hemen saldırıya gecmenden bellı
ezik misin ya
ben degılım sızsınız
sana neyse bana ne NWJID6S5DYSHDS
ahahah tamam
Özgüvensizlik ve ruh hastalığı bu. Sen tahretlendiğini söylesen de inanmam artık.😎
Ben niye büyük duruyorum ya 24 müş gibiymiş yok artık 🤨
Merhaba siz kaç yasindasinizki normali yani
19 abarttım biraz 22 gibiymiş 😒
Ha ha ha istersen özele. ge
Niye 🙄
Daha rahat
Ne konuşcan benimle 😶
Yok ya bi iş gelmez. Büyük desen yaşını belki gelirdi de bunda sıkıntı yok
Merak etme canım . basina. gelicek bir iş en fazla yersin onuda bizim. erkeklwr. yas gozetmezler
19 yaşındayım beni de 17-18 sanıyorlar
yeni nesil çok hormonlu bu yüzden.. biz de yeni nesiliz de bahsettiğim yeni nesil 04ten ve sonrası
Evet, ama ben zayıfım tabi
Rica ederim
18 20 arası çok hızlı geçti demi 😂
evet dlekwjfs hiç anlayamadım
Bişey olmaz da bunu kabullenmelisin 😁
umarım bi gün wkdıwhfjs
Hemmde en yakin bi gün
Resmi olmadığı sürece olmaz
Keşke 20 olsamda 20 desem 😂
Niyeki boyle diyorsun
Neden ki
20 yas kompleksine girdim🥺 10ları geride bırakamıyorum
sorun degil
🥺🥺
18 nalet yas
Sorun değil.
Neden ki doğruyu söyle bence
Yazik kafana
niye
kaç gösteriyosun
su devir icin 15 16 ams genel olarak 17
valla bu devirde küçükngösteren yok jdjd kıza 30 oldun mu dedim 17 yalındayım dedi fkfkf
işte o yüzden bu devir için 15 16 MAKZKAUXHSHXJSJS hatta 14 desem bilr sırıtmaz
ama normal olarak 17 su devir disinda
aman boş ver djfjfj sorun ne peki
kucuk soyluyorum yasimi 20 yas kompleksim var🥺
oo sen 30 olsan ölürsün dnmdfm
Sorun
Yoo degil