Yaşımı insanlara 2 yaş küçük söylüyorum, sorun mu bu?

20 yaşındayım ama 18 diyorum zaten 18 diyijce bile küçük duruyosun diyolar sizce başıma iş gelir mi bu yüzden whdjwjfjejfje büyüdüğümü kabul edesim gelmiyo keşke hep 18 kalsam
Güncellemeler
+1 yıl
tesekkur ederim salajkigimi gariosemediginiz icin MAJXUA5XHAHXJAHXHAJDJSNDNASJUAYXHASHS UAI
Yaşımı insanlara 2 yaş küçük söylüyorum, sorun mu bu?
Cevapla