Psikolojik olarak sağlıklı bir beyine sahip insan kaldı mı?

Ben göremiyorum herkes de bir aşşağılık kompleksi , nefret kusma çabası, acayip acayip alınganlıklar takıntılar bi bitmediler yaa karşıma bir akıllı çıkmıyor 1 yıldır. Ya ben çok şansızım ya insanlık ümitsiz bir vaka 😔
Psikolojik olarak sağlıklı bir beyine sahip insan kaldı mı?
Cevapla